تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
کد خبر : 25745

فراخوان مدیریت دانش و نظام پیشنهادها در مخابرات اصفهان

فراخوان مدیریت دانش و نظام پیشنهادها در مخابرات اصفهان

در نظام پیشنهادها و مدیریت دانش، فراخوانی  به منظور جمع آوری پیشنهادات و تجارب مفید کارکنان مخابرات منطقه اصفهان در زمینه حوزه تجاری (بازاریابی و فروش) برگزار می گردد . به گزارش دنیای اسرار، این فراخوان با توجه به تشکیل کمیته های مشورتی شرکت مخابرات ایران و  انتخاب مخابرات منطقه اصفهان به عنوان محوریت حوزه

Print Friendly, PDF & Email

در نظام پیشنهادها و مدیریت دانش، فراخوانی  به منظور جمع آوری پیشنهادات و تجارب مفید کارکنان مخابرات منطقه اصفهان در زمینه حوزه تجاری (بازاریابی و فروش) برگزار می گردد .

به گزارش دنیای اسرار، این فراخوان با توجه به تشکیل کمیته های مشورتی شرکت مخابرات ایران و  انتخاب مخابرات منطقه اصفهان به عنوان محوریت حوزه تجاری،  با هدف بهره مندی از توانائی های تخصصی و تجربی مدیران و کارشناسان مناطق مخابراتی کشور در حوزه تجاری (بازاریابی و فروش)، با شرایط  ویژه برگزار می گردد و پس از بررسی پیشنهادات در کارگروه ویژه کمیته مشورتی تجاری، از بین شرکت کنندگان در این فراخوان به قید قرعه به ۱۰ نفر ، هدایایی به مبلغ دو میلیون ریال پرداخت خواهد شد.

متقاضیان می توانند تا پایان تیر ماه ۱۴۰۰ ،  از طریق فراخوانی تحت عنوان « بازاریابی و فروش سرویس های مخابراتی » در زیر سیستم نظام پیشنهادها در سامانه hr.tci.ir (ویژه پرسنل رسمی و قراردادی) و در سامانهpishnahad.tci.ir  (ویژه پرسنل بخش خصوصی و ذینفعان) نسبت به ارسال پیشنهادات خود اقدام کنند.

پیشنهادهای ثبت شده بایستی شرایط اولیه پیشنهاد را داشته باشند و دارای روش اجرا و قابلیت بهبود باشد و بنا به تأکید حوزه تجاری از ارسال پیشنهادات بدیهی و تکراری از جمله افزایش تعرفه سرویس ها و خدمات مربوطه و همچنین تعریف طرح های ADSL به صورت منطقه ای و برگزاری کمپین های تلفن ثابت و ADSL ، که مکرراً به صورت مکتوب از حوزه تجاری مخابرات ایران درخواست شده است خودداری گردد.

همچنین در سامانه مدیریت دانش به آدرس kms.tci.ir  یک شاخه دانشی تحت عنوان “حوزه مشورتی شرکت مخابرات ایران” تعریف شده و زیر حوزه مشورتی “تجاری (بازاریابی و فروش)” نیز در آن قرار دارد که کلیه پرسنل می توانند برای ثبت تجارب فردی و گروهی و یا مستندات دانشی خود در خصوص تجاری (بازاریابی و فروش) ، در هنگام تکمیل فرم مربوطه در قسمت “موضوعات مرتبط” آن را در درخت دانش به زیر حوزه مشورتی “تجاری (بازاریابی و فروش)” متصل نمایند تا جهت بررسی به کارگروه ویژه کمیته مشورتی تجاری ارجاع داده شود.

گفتنی است تجارب و مستندات بایستی با جزئیات و به صورت کامل و دقیق ثبت شود و تجارب و مستندات دانشی که تا پایان تیرماه ۱۴۰۰ در شاخه فوق الذکر ثبت گردند؛ در قرعه کشی فراخوان شرکت داده می شوند.

همکاران می توانند درصورت هرگونه مشکل و یا نیاز به راهنمایی درخصوص سامانه، با شماره  تلفن ۳۶۶۶۲۹۲۰ تماس حاصل کنند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.