تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
کد خبر : 25837

اهدای ۱۰۰۰ عدد مودم به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد در اصفهان

اهدای ۱۰۰۰ عدد مودم به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد در اصفهان

توسط مخابرات منطقه اصفهان انجام شد؛ اهدای ۱۰۰۰ عدد مودم به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد در اصفهان مخابرات منطقه اصفهان در راستای مسئولیت اجتماعی، تعامل و همکاری با سازمانها و مشارکت در امور خیرخواهانه ۱۰۰۰ مودم همراه با ۶ ماه اینترنت رایگان به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد در اصفهان اهداء کرد.

Print Friendly, PDF & Email

توسط مخابرات منطقه اصفهان انجام شد؛

اهدای ۱۰۰۰ عدد مودم به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد در اصفهان

مخابرات منطقه اصفهان در راستای مسئولیت اجتماعی، تعامل و همکاری با سازمانها و مشارکت در امور خیرخواهانه ۱۰۰۰ مودم همراه با ۶ ماه اینترنت رایگان به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد در اصفهان اهداء کرد.

به گزارش  دنیای اسرار، سرپرست مخابرات منطقه اصفهان گفت: در راستای توجه لازم به ارتقاء سطح آموزشی با عنایت به شرایط ناشی از بیماری کرونا که ارائه آموزش ها به صورت مجازی را اجتناب ناپذیر نموده به منظور مساعدت و رفع برخی تنگناهای آموزشی قشر کم درآمد جامعه شرکت مخابرات منطقه اصفهان با همکاری پایگاه بسیج مخابرات مبادرت به تهیه و تدارک ۱۰۰۰ عدد مودم و اینترنت رایگان نموده است.

وی با اشاره به طرح مومنانه و خداپسندانه اظهار داشت: شرکت مخابرات منطقه اصفهان این منظر را فراهم کرد تا گامی در راستای برقراری عدالت ارتباطی در جامعه برداشته شود که با همت کمیته امداد امام خمینی(ره)  این طرح هدفمند  به نتیجه رسید.

این مقام مسئول بیان کرد: طرحی به عنوان کمک مومنانه در سطح جامعه و رفع نیازهای روز جامعه انجام شد، شاید در این راستا دانشمندی باشد به خاطر بضاعت مالی نتواند از ظرفیت های فضای مجازی استفاده کند و در گسترش علم نتوانند بهره مند شوند در این راستا توانسته ایم،  گامی برداریم و محوریت های ارتباطی در سطح جامعه و استان ایجاد کنیم که مشکلی نداشته باشند.

سرپرست مخابرات منطقه اصفهان گفت: شروع این طرح با جذب کمک سازمان ها،  نهادها و مردم می باشد تا بتوانیم در این مسیر گام برداریم و گسترش دهیم، و روزی شاهد این باشیم که هیچ کسی از دسترسی ارتباطات مخابرات به فضای مجازی محروم نباشند.

این مقام مسئول  با اشاره  به نزدیک شدن انتخابات، افزود: در این عرصه حضور پرشور حداکثری مردم را می طلبد تا در این امر خداپسندانه گرد هم آیند.

سرپرست مخابرات منطقه اصفهان بیان داشت: با توجه به انتخابات اوایل انقلاب اسلامی عده ای در تلاش بودند  جمهوریت و اسلامیت  از همدیگر جدا کنند، ولی  حضرت امام خمینی (ره)  فرمودند جمهوری اسلامی کلمه ای کمتر یا بیشتری نخواهد داشت، و بر اساس رای مردم مدیریت جامعه مشخص خواهد شد.

اسماعیل قربانی افزود: تمام کشورها به نوعی جمهوری دارند و برای مدیریت جامعه از این  ظرفیت استفاده می کنند و باید بدانیم هر ملتی برای داشتن دولت قوی باید در مجامع بین المللی پر قدرت شرکت کند و با  حضور پررنگ مردم و حمایت از دولت منتخب را به رخ جهانیان بکشند، و  در سال های گذشته این اتفاق در کشور ایجاد شد و مردم ثابت کردند  باحضور خود ازدولت حمایت خواهند کرد.

این مقام مسئول در ادامه به اسلامیت نظام اشاره کرد و ادامه داد: پس از شکل گیری اسلام صهیونیست و به نوعی یهودیت مانع رشد و تفکر شیعه و اسلام و نام محمدی(ص) در طی این سالها شد و با شکل گیری انقلاب اسلامی احساس خطر کردند، در این راستا، اگر حکومت اسلامی موفق باشد الگویی برای کشور اسلامی می باشد.

وی گفت: تلاش ما برای  این ۴۰ سال برای اسلامیت بود،  حضرت امام خمینی (ره) تاکید داشتند مردم باید پرشور در انتخابات شرکت کنند چون انتخابات یک موضوع ملی، شرعی و اسلامی است اگر قطعا اعتقاد داریم که حضرت امام زمان( عج) روزی ظهور خواهد کرد، ما باید اثر ساز این ظهور باشیم و نظام جمهوری اسلامی ایران  شکل و زمینه سازی را ایجاد کند تا ظهور فراهم شود، و در آن حکومت، ظرفیت های حاکمیت اسلامی ناب محمدی(ص) را داشته باشیم.

سرپرست مخابرات منطقه اصفهان با توجه به تاکید حضور مردم در انتخابات گفت: تاکید اسلام در انتخابات برای گام مهم و موثر در تشکیل حکومت مهدوی می باشد، و تلاش ما بر این است تمام ظرفیت های کشور برای گسترش اسلام در سطح منطقه و دنیا از آن استفاده کنند،  با توجه به  اقداماتی که در راستای اطلاع رسانی از طریق بسیج در ادارات و اصحاب رسانه است باید انجام  گیرد، و شاهد انتخابات پرشور و حضور حداکثری در جامعه خواهیم بود، همه مردم  می توانند روز ۲۸ خرداد را روزی رقم بزنند که در تاریخ به ثبت برسد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.