تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
کد خبر : 25861

ایجاد ۱۵۶۰ طرح تولیدی صنایع دستی مددجویان در ده سال گذشته

ایجاد ۱۵۶۰ طرح تولیدی صنایع دستی مددجویان در ده سال گذشته

در ده سال گذشته برای حمایت و راه اندازی ۱۵۶۰ طرح تولیدی صنایع دستی بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت پوشش پرداخت شده است. به گزارش دنیای اسرار، کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، اظهار داشت: در ده سال گذشته بالغ بر ۱۷

Print Friendly, PDF & Email


در ده سال گذشته برای حمایت و راه اندازی ۱۵۶۰ طرح تولیدی صنایع دستی بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت پوشش پرداخت شده است.

به گزارش دنیای اسرار، کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، اظهار داشت: در ده سال گذشته بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه برای حمایت و راه اندازی ۱۵۶۰ طرح تولیدی صنایع دستی به مددجویان پرداخت شده است.

کریم زارع، گفت: این نهاد در سال گذشته با هدف حمایت از مددجویان کارآفرین و هنرمند تحت پوشش خود، همچنین بهره مندی از پتانسیل موجود استان به عنوان قطب صنایع دستی کشور، با پرداخت ۳ میلیارد و ۷۹۷ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه، زمینه ایجاد ۲۰۱ طرح تولیدی صنایع دستی را فراهم کرده است.

وی با اظهار امیدواری به افزایش تولید، مانع زدایی در شرایط اقتصاد فعلی جامعه و پشتیبانی از رونق بازار در حوزه صنایع دستی، افزود: با بهبود شرایط اقتصادی و ترویج و توسعه صنعت توریسم، شاهد افزایش قابل توجه این سهم در استان خواهیم بود، همچنان که در دو ماهه ابتدای سال جاری با استقبال مددجویان هنرمند اصفهانی برای راه اندازی ۱۱ طرح تولیدی صنایع دستی، اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شد.

زارع با اشاره به لزوم برگزاری دوره های آموزش های اصولی برای مددجویان، بیان داشت: دوره های آموزشی برای فعالان حوزه صنایع دستی در سه مقطع مقدماتی، پایدارسازی و مهارتی و با همکاری سازمان فنی حرفه ای و آموزشگاه های آزاد برگزار می شود.

مدیرکل کمیته امداد با بیان اینکه مجریان ۵۳۷ طرح صنایع دستی در دوره های آموزشی پایدارسازی شغل خود شرکت کردند، ادامه داد: از آنجا که بازاریابی و فروش محصولات در بازار رقابتی صنایع دستی یکی از مشکلات رایج مجریان طرح های اشتغال کمیته امداد است، این دوره ها با عناوین “دیجیتال مارکتینگ، مشتری مداری و بازاریابی و فروش” با هدف تقویت و ثبات این طرح ها برگزار شد.

وی در پایان به پشتیبانی از مددجویان کارآفرین و بازاریابی محصولات تولیدی شان اشاره کرد و افزود: در جشن رمضان امسال با هدف ایجاد بستر مناسب برای فروش تولیدات مددجویان با انعقاد تفاهم نامه همکاری با فروشگاه اینترنتی “دیجی کالا” و ارائه تخفیف های ویژه، شرایط فروش محصولات صنایع دستی مددجویان فراهم شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.