تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
کد خبر : 25981

خانواده‌ها نگران بازگشایی مدارس نباشند

خانواده‌ها نگران بازگشایی مدارس نباشند

استاندار اصفهان: خانواده‌ها نگران بازگشایی مدارس نباشند استاندار اصفهان گفت: اگر بنا بر تصمیم ستاد ملی کرونا قرار شد مدارس در اول مهر بازگشایی شود خانواده‌ها هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشند. به گزارش دنیای اسرار، عباس رضایی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به گزارشی در باره ترک تحصیل پنهان برخی از

Print Friendly, PDF & Email

استاندار اصفهان:

خانواده‌ها نگران بازگشایی مدارس نباشند

استاندار اصفهان گفت: اگر بنا بر تصمیم ستاد ملی کرونا قرار شد مدارس در اول مهر بازگشایی شود خانواده‌ها هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشند.

به گزارش دنیای اسرار، عباس رضایی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به گزارشی در باره ترک تحصیل پنهان برخی از دانش‌آموزان ابتدایی در شرایط کرونایی افزود: از مجموع ٩ عاملی که به عنوان دلیل این امر قید شده، مهمترین عامل ترس خانواده‌ها از ابتلا به کروناست و مسائل اقتصادی در درجه بعد قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف اصلی مسوولان آموزش و پرورش حفظ سلامت دانش‌آموزان است، اظهار داشت: این اطمینان به خانواده‌ها داده می‌شود که اگر فرزندانشان برای امتحان به مدرسه آمدند و یا با احتمال مهار کرونا و تصمیم ستاد ملی مقابله با این ویروس، شرایط حضور آنها برای تحصیل فراهم شد، هیچ نگرانی نداشته باشند. 
استاندار خاطرنشان کرد: در این راستا مقرر شد کارگروهی توسط معاونان و کارشناسان آموزش و پرورش بمنظور دستیابی به راهکارهای مختلف برای برطرف کردن دلایل ترک تحصیل پنهان دانش آموزان تشکیل شود. 
وی همچنین تاکید کرد: باید در باره حساسیت‌زُدایی نسبت به مساله کرونا در جامعه توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام لازم صورت گیرد.
رضایی تصریح کرد: باید در صورت اطمینان ستاد ملی مقابله با کرونا از کمرنگ شدن شیوع این بیماری در جامعه، امکان فعالیت به مدارس، دانشگاه ها و مراسم مذهبی داده شود.
وی همچنین با تاکید بر اتخاذ تصمیمات عملی و اجرایی در این شورا برای حل و فصل مشکلات آموزش و پرورش افزود: ارتقای دستگاه تعلیم و تربیت به عنوان بزرگترین تکلیف بر دوش اعضای این شوراست.
رضایی با تاکید بر اینکه همواره از اصفهان انتظار نوآوری و خلاقیت وجود دارد، گفت: باید با همدلی، همفکری و همزبانی و در کنار هم گذاشتن سناریوهای مختلف، بهترین تصمیمات برای دانش آموزان و دستگاه تعلیم و تربیت اخذ شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.