تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
کد خبر : 25999

قطع برق هفتگی در شرکت گاز استان اصفهان

قطع برق هفتگی در شرکت گاز استان اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، گفت: با توجه به اعلام وزارت نیرو مبنی بر کمبود برق درسطح کشور و سهم استان اصفهان در تامین این کسری، قطع برقدر تمامی ادارات و صنایع در صورت عدم رعایت ضوابط مصرف بهینه اجتناب ناپذیر است. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، مهندس علوی

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، گفت: با توجه به اعلام وزارت نیرو مبنی بر کمبود برق درسطح کشور و سهم استان اصفهان در تامین این کسری، قطع برقدر تمامی ادارات و صنایع در صورت عدم رعایت ضوابط مصرف بهینه اجتناب ناپذیر است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، مهندس علوی با اعلام این مطلب افزود: با توجه به دستور العمل های ابلاغی به این شرکت در جهت کاهش مصرف برق، در روزهای شنبه، یکشنبه و چهارشنبه هر هفته به مدت ۳ساعت و در ساعات پیک مصرف( ۱۱ تا۱۴ ) ملزم به قطع برق و استفاده از دیزل ژنراتور هستیم و در روزهای دوشنبه و سه شنبه هر هفته نیز با مصرف بهینه توسط همکاران حداقل برق مصرفی را در ساختمان اداره مرکزی خواهیم داشت.

مهندس علوی، با بیان اینکه در شرایط فعلی قطع برق برای تمامی ادارات و سازمان ها الزامی بوده و برنامه قطع برق و استفاده از دیزل ژنراتور از سوی شرکت توزیع برق تدوین و ابلاغ شده است، اضافه کرد: طبق مجوز صادر شده از سوی استانداری، تخطی از برنامه ابلاغی منجر به قطع انشعاب برق خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت:اساسا موضوع قطع برق جزو برنامه ها و موضوعات بهینه سازی مصرف برق نیست. مشکل فعلی ناشی از بحران کمبود برق در کشور است که به عنوان یک وضعیت اضطراری قلمداد می گردد و موضوع مصرف بهینه از طریق اجرای طرح های مهندسی، جایگزینی تجهیزات موجود با نمونه های کم مصرف، اتخاذ تدابیری برای حذف مصارف غیرضروری، استفاده از انرژی های تجدید پذیر و… پیگیری می گردد.

وی، بیان داشت:عدم قطع برق بخش خانگی با توجه به بستری بودن برخی از بیماران کرونایی در منازل و همچنین عدم قطع برق بیمارستان ها و مراکز امدادی نظیر اورژانس و آتش نشانی منوط به تامین کسری برق از سوی ادارات دولتی و صنایع گردیده، لذا قطع نشدن برق بخش خانگی طی ۱۰ روز اخیر مرهون صبر و تحمل کارکنان شرکت ها و ادارات سطح استان می باشد. اما از آنجایی که رفاه کارکنان نیز از مسائل مهم است، بخش های مرتبط ماموریت دارند تا مشکلات رفاهی کارکنان بویژه موضوع سیستم های سرمایشی را با رعایت دستورالعمل ها وقوانین ابلاغ شده حل نمایند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.