تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
کد خبر : 26024

۲۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در دهه کرامت اهدا می شود

۲۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در دهه کرامت اهدا می شود

تامین ۲هزار سری جهیزیه در سال ۱۴۰۰؛ ۲۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در دهه کرامت اهدا می شود همزمان با دهه کرامت و باتوزیع ۲۵۰ سری جهیزیه در مرحله اول ، اهدای۲ هزار سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سال جاری کلید خورد. به گزارش  دنیای اسرار، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان

Print Friendly, PDF & Email

تامین ۲هزار سری جهیزیه در سال ۱۴۰۰؛

۲۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در دهه کرامت اهدا می شود

همزمان با دهه کرامت و باتوزیع ۲۵۰ سری جهیزیه در مرحله اول ، اهدای۲ هزار سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سال جاری کلید خورد.

به گزارش  دنیای اسرار، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان طی مراسمی در شهرستان مبارکه با حضور خیران و مسئولان استان و شهرستان، اظهار داشت: همزمان با دهه کرامت با هدف کمک به تامین جهیزیه خانواده های نیازمند ، ۲۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت توزیع خواهد شد.

کریم زارع با تاکید بر اینکه اهدای جهیزیه هر ساله طی چند مرحله انجام می پذیرد، گفت: هر سری از مجموع ۲۵۰ سری جهیزیه شامل ۵ قلم کالای ضروری زندگی به ارزش ۲۰ میلیون تومان می باشد.

وی با اشاره به توزیع نمادین ۱۷ سری از این جهیزیه ها در شهرستان مبارکه بیان داشت: اقلام این سری از جهیزیه ها علاوه بر ۵ قلم کالای ضروری، شامل آبمیوه گیری، چرخ گوشت، اتو، فرش، سرویس تفلون و سرویس خواب و روتختی می باشد که با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان و مساعدت شرکت فولاد مبارکه و بسیج سازندگی شهرستان مبارکه تامین شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان افزود: سال گذشته ۲۶۲۴ سری جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مددجویان اهدا شد ولی شرایط به نحوی است که زوج های جوان زیادی در لیست متقاضیان چشم انتظار حمایت هستند؛ که طبق برنامه ریزی های صورت پذیرفته و با همراهی و کمک خیران ۲ هزار سری جهیزیه تامین و بین این عزیزان توزیع خواهیم کرد.

زارع با بیان اینکه در حال حاضر نزدیک به ۱۲۰ هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان می باشند، از مجتمع فولاد مبارکه تقاضا کرد؛ همچون حمایتی که در تامین تبلت برای دانش آموزان داشتند، برای تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند نیز همراهی کنند تا بتوانیم در تامین این اقلام و رفع نیاز مددجویان در این حوزه نیز، موثر باشیم.

وی در پایان ضمن قدردانی از حمایت خیران که با پرداخت ارقام محدود زمینه ساز تامین نیازهای اولیه مددجویان بوده اند، گفت: نیکوکاران می توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* همچنان یاریگر این مسیر خیر باشند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.