تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
کد خبر : 26041

دبیرائتلاف وحدت ملی در استان اصفهان

دبیرائتلاف وحدت ملی در استان اصفهان

دبیرائتلاف وحدت ملی در استان اصفهان؛ همه ظرفیت های خود را در راستای تشویق و حضور پرشور مردم در همه گرایش ها وجریانهای سیاسی اجتماعی گروه ها بکار گرفته ایم به گزارش دنیای اسرار:پدرام ،دبیر ائتلاف وحدت ملی در استان اصفهان در خصوص وظایف احزاب، جبهه‌ها و ائتلاف های مختلف و ستادهای انتخاباتی متشکله در

Print Friendly, PDF & Email

دبیرائتلاف وحدت ملی در استان اصفهان؛

همه ظرفیت های خود را در راستای تشویق و حضور پرشور مردم در همه گرایش ها وجریانهای سیاسی اجتماعی گروه ها بکار گرفته ایم

به گزارش دنیای اسرار:پدرام ،دبیر ائتلاف وحدت ملی در استان اصفهان در خصوص وظایف احزاب، جبهه‌ها و ائتلاف های مختلف و ستادهای انتخاباتی متشکله در کشور  گفت؛ نقشه راه و مسیر در بیانیه گام دوم  تبین شده است.

 اگر همه مردم سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  که فرموده اند من به روی وحدت ملی تاکید بیشتری دارم به خاطر اینکه امنیت هم نامش از وحدت است ، اگر وحدت نباشد امنیت ملی هم به خطر می‌افتد و ایجاد ناامنی می‌کند  را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند متوجه خواهند شد که دعوت به مشارکت و حضور حداکثری مردم وظیفه هر ایرانیست. افرادی که خواسته یا ناخواسته تریبون دشمن شده و مردم را از طریق رسانه‌های مجازی دعوت به عدم حضور در انتخابات می‌کنند در واقع میخواهند حق مطالبه گری مردم و قدرت تصمیم‌گیری آن‌ها و نسل  جوان کشور  را  به حداقل برسانند.

  آحاد مردم با مشارکت حداکثری می‌توانند با انتخاب افراد اصلح در ریاست جمهوری  و شورای اسلامی شهر خود، افراد متخصص را بر  پایه شایسته سالاری ، فراجناهی ، با گفتمان وحدت ملی انتخاب و در راستای تحکیم امنیت ملی  و درجهت فرامین رهبر انقلاب که در بیانیه گام دوم فرمودند گام بردارند.

ائتلاف وحدت  ملی رسالت و وظیفه خود را بر پایه دعوت و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بنا  نهاده و فارغ از سوگیری های سیاسی سعی دارد هموطنان و خصوصا مردم شریف و شهید پرور اصفهان را با حضوری پر شور، حماسی و انقلابی وارد میدان نموده تا با انتخابی آگاهانه رای خود را به مردان و زنانی شایسته، متخصص و متعهد به امانت سپرده تا با برنامه های علمی و عملیاتی راهگشای مشکلات مردم باشند.

رسانه‌های بیگانه سعی دارند تا در این شرایط حساس و تمرکز بر روی مشکلات معیشتی مردم، آنها را از وظیفه اصلی خود که همانا حضور در انتخابات و خلق یک حماسه سیاسی و پرشور بوده بازدارند. ائتلاف وحدت ملی خود را متعهد می‌داند که بر اساس رسالت و وظیفه ذاتی تمام ظرفیت خود را فارغ از دیدگاه های سیاسی در راستای تشویق و حضور پرشور مردم شریف و شهید پرور استان اصفهان در همه گروه ها و گرایش ها به کار گرفته و امیدوار است فعالین رسانه ای نیز در این شرایط حساس  به رسالت و نقش ملی و انقلابی خود  مانند همیشه عمل نموده و در جنگ نرم دشمن که سعی دارد با تزریق یاس و ناامیدی مشارکت مردم را به حداقل برسانند همراه با ملت شهید پرور کشورمان به مانند گذشته پیروز در خط مقدم  این میدان باشند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.