تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸
کد خبر : 26235

تقبل هزینه های عمل جراحی ۸ بیمار بی بضاعت به نیت امام هشتم

تقبل هزینه های عمل جراحی ۸ بیمار بی بضاعت به نیت امام هشتم

مسئول کانون محله‌ای معین الضعفا اصفهان خبر داد: تقبل هزینه های عمل جراحی ۸ بیمار بی بضاعت به نیت امام هشتم به گزارش دنیای اسرار:مسئول کانون محله‌ای معین الضعفا اصفهان گفت: هزینه عمل جراحی ستون فقرات ۸ بیمار بی بضاعت به همت کانون خدمت رضوی معین الضعفا و صنعت تجهیزات پزشکی صا ایران اصفهان و

Print Friendly, PDF & Email

مسئول کانون محله‌ای معین الضعفا اصفهان خبر داد:
تقبل هزینه های عمل جراحی ۸ بیمار بی بضاعت به نیت امام هشتم

به گزارش دنیای اسرار:مسئول کانون محله‌ای معین الضعفا اصفهان گفت: هزینه عمل جراحی ستون فقرات ۸ بیمار بی بضاعت به همت کانون خدمت رضوی معین الضعفا و صنعت تجهیزات پزشکی صا ایران اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تامین و پرداخت شد.

«جاسم متانت فرد» در گفتگویی با اشاره به اینکه عمل خداپسندانه تقبل هزینه عمل جراحی ۸ بیمار بی بضاعت به نیت امام هشتم صورت گرفته است گفت: ۸ بیمار بی بضاعت که به دلیل رنج ناشی از بیماریهای ستون فقرات و مغز و اعصاب نیاز به عمل جراحی داشتند برای این کار انتخاب شدند که اولین عمل جراحی همزمان با خجسته میلاد امام رضا در ساعات ابتدایی امروز آغاز شد.

مسئول کانون محله‌ای معین الضعفا اصفهان با تاکید بر اینکه متولی اصلی این کار خیر آستان قدس رضوی اصفهان است اظهار داشت: صنعت تجهیزات پزشکی صاایران اصفهان با تقبل تامین مواد اولیه و پروتزهای درمانی برای این ۸ عمل جراحی نیز مشارکت چشمگیری داشتند.

مسئول کانون معین الضعفا اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و کادر درمانی بیمارستان الزهرا، دکتر رضوانی متخصص مغز و اعصاب و جراحی ستون فقرات در این عمل خداپسندانه به نیت امام هشتم با تمام توان به میدان آمدند.

متانت فرد با بیان اینکه اولین عمل جراحی امروز همزمان با میلاد امام هشتم و در دهه کرامت در بیمارستان الزهرا اصفهان توسط دکتر رضوانی انجام شده است تصریح کرد: برای تامین و عمل جراحی این ۸ بیمار بی بضاعت همه خیرین و خادمیاران رضوی و کادر درمان و صنعت تجهیزات پزشکی اصفهان دست به دست یکدیگر دادند تا به نیت امام هشتم درد و رنجی از هم وطنان خود بکاهند.

گفتنی است اولین عمل جراحی پیش از ظهر امروز در بیمارستان الزهرا اصفهان انجام شد و هفت بیمار دیگر نیز در چند روز از آینده مورد عمل جراحی قرار می گیرند.

خبرنگار:زهره سادات طالقانی

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.