تاریخ انتشار : شنبه ۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
کد خبر : 26382

شاجرای بیش از ۷۴ کیلومتر شبکه گاز در استان اصفهان

شاجرای بیش از ۷۴ کیلومتر شبکه گاز در استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از اجرای ۷۴ کیلومتر شبکه گذاری جدید طی سه ماه ابتدایی سال جاری در سطح استان خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:، مهندس علوی،با اعلام این مطلب گفت: در سه ماهه ابتدایی سال جاری بیش از ۷۴ کیلومتر شبکه گذاری جدید انجام شده که بخش عمده آن در راستای گازرسانی

Print Friendly, PDF & Email


مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از اجرای ۷۴ کیلومتر شبکه گذاری جدید طی سه ماه ابتدایی سال جاری در سطح استان خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:، مهندس علوی،با اعلام این مطلب گفت: در سه ماهه ابتدایی سال جاری بیش از ۷۴ کیلومتر شبکه گذاری جدید انجام شده که بخش عمده آن در راستای گازرسانی به روستاها بوده است.

وی، افزود: از میزان شبکه گذاری انجام شده طی سالجاری بالغ بر ۶۱کیلومتر آن به صورت پلی اتیلن و ۱۳کیلومتر به صورت فولادی اجرا شده و از ابتدا تاکنون حدود ۲۷ هزار کیلومتر شبکه گاز در سطح استان درحال بهره برداری است.

مهندس علوی، روستاهای بهره مند ازگاز طبیعی در سطح استان را ۱۰۶۶روستا برابر بابهره مندی ۹۹٫۰۸ درصد جمعیت روستایی تحت پوشش گاز عنوان کرد و افزود: این استان دارای ۱۱۲ شهر است که در حال حاضر صد در صد جمعیت شهری استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، بیان داشت: گسترش شبکه های گاز، یکی از ارکان مهم عدالت در خدمت رسانی است که این امر در توسعه امکانات در شهرها و روستاها، کاهش دغدغه‌های معیشتی، افزایش سطح رفاه و حتی افزایش شاخص سلامت در مناطق محروم بسیار موثر بوده است.

مهندس علوی، در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص عملیات نصب انشعابات اظهار داشت: طی سه ماهه ابتدایی سالجاری تعدادیک هزار و ۸۲۷ عدد انشعاب گاز در سطح استان نصب شده که با احتساب این تعداد، هم اکنون بیش از یک میلیون ۱۰۲هزار انشعاب نصب شده در سطح استان به بهره برداری رسیده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد طی سالجاری با بهره برداری از پروژه های گازرسانی به۱۹روستای در دست اجرا میزان ضریب نفوذ گاز طبیعی به میزان قابل توجهی ارتقاء یابد.

مهندس علوی، با اشاره به توسعه گازرسانی به شهرها و روستا ها و صنایع، بر مصرف بهینه گاز تاکید و از همه مشترکین درخواست نمود که حتی در فصول گرم سال نیز با رعایت الگوی مصرف زمینه ی تامین گاز صنایع و نیروگاه ها را فراهم آورند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.