تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
کد خبر : 26413

دیدار مدیر مخابرات اصفهان با مدیر شعب بانک مهر ایران در استان

دیدار مدیر مخابرات اصفهان با مدیر شعب بانک مهر ایران در استان

مدیر مخابرات منطقه اصفهان به همراه معاون مالی و پشتیبانی این مجموعه، در نشستی صمیمانه با مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان دیدار و گفتگو کردند. به گزارش  دنیای اسرار،اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان در این دیدار صمیمی که صبح امروز – یکشنبه ۶ تیر ۱۴۰۰- در ستاد مخابرات منطقه

Print Friendly, PDF & Email


مدیر مخابرات منطقه اصفهان به همراه معاون مالی و پشتیبانی این مجموعه، در نشستی صمیمانه با مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان دیدار و گفتگو کردند.


به گزارش  دنیای اسرار،اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان در این دیدار صمیمی که صبح امروز – یکشنبه ۶ تیر ۱۴۰۰- در ستاد مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد؛ضمن عرض خوش آمد به مهمانان، بر همکاری دو جانبه بانک قرض الحسنه مهر ایران و مخابرات استان در جهت خدمت رسانی بهتر به هم استانی های عزیز و همچنین ارائه تسهیلات بانکی به همکاران مخابراتی تاکید کرد.

رضا اسفندیاری مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان نیز با تشریح اقدامات این مجموعه در سطح استان، از آمادگی مجموعه متبوع خود برای مذاکرات کاربردی در راستای هم افزایی جهت توسعه همکاری های بین مجموعه ای خبر داد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.