تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
کد خبر : 26430

نصب پوسترهای هفته مصرف بهینه آب در اتوبوس های شرکت واحد

نصب پوسترهای هفته مصرف بهینه آب در اتوبوس های شرکت واحد

به گزارش دنیای اسرار:با هدف جلب توجه افکار عمومی نسبت به صرفه جویی در مصرف آب و با همکاری روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی، نزدیک به ۶۰۰ پوستر مدیریت مصرف بهینه در داخل اتوبوس های این شرکت نصب شد. تمام اتوبوس های شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه، مزین به پوستر گرامیداشت هفته مدیریت مصرف

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:با هدف جلب توجه افکار عمومی نسبت به صرفه جویی در مصرف آب و با همکاری روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی، نزدیک به ۶۰۰ پوستر مدیریت مصرف بهینه در داخل اتوبوس های این شرکت نصب شد.

تمام اتوبوس های شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه، مزین به پوستر گرامیداشت هفته مدیریت مصرف بهینه آب شد.
با هدف جلب توجه افکار عمومی نسبت به صرفه جویی در مصرف آب و با همکاری روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی، نزدیک به ۶۰۰ پوستر مدیریت مصرف بهینه در داخل اتوبوس های این شرکت نصب شد.
این پوسترها همچنین در اتوبوس های واحد شهرهای شاهین شهر، خمینی شهر، نجف آباد، فلاورجان و تعدادی از مینی بوس های خطوط بین شهری نصب شد.
علاوه بر این با هماهنگی روابط عمومی شرکت مترو، نزدیک به ۱۰۰ پوستر گرامیداشت هفته مصرف بهینه آب در ایستگاه های متروی شهر اصفهان نصب و موشن گرافی روش صحیح نصب پمپ و مخزن آب همه روزه از تلویزیون های داخل مترو برای مسافران در طول سفر پخش شد.
پوسترهای گرامیداشت هفته صرفه جویی در مصرف آب همچنین در ورودی تمام ادارات آبفای مناطق خودگردان و سایر دستگاه های اداری و اجرایی در سطح استان اصفهان نصب شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.