تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۹:۲۹
کد خبر : 26469

ثبت سومین رکورد متوالی تولید ماهیانه در فولاد سفیددشت

ثبت سومین رکورد متوالی تولید ماهیانه در فولاد سفیددشت

واحد احیا مستقیم فولاد سفیددشت با ثبت سومین رکورد متوالی تولید ماهیانه، بهار ۱۴۰۰ را پشت سر گذاشت. به گزارش دنیای اسرار، مدیر عملیات این شرکت با اعلام این خبر افزود: با تولید ۸۲۱۴۵ تن آهن اسفنجی در سومین ماه سال، رکورد تولید این محصول در واحد احیا مستقیم فولاد سفیددشت ارتقا یافت که این

Print Friendly, PDF & Email

واحد احیا مستقیم فولاد سفیددشت با ثبت سومین رکورد متوالی تولید ماهیانه، بهار ۱۴۰۰ را پشت سر گذاشت.

به گزارش دنیای اسرار، مدیر عملیات این شرکت با اعلام این خبر افزود: با تولید ۸۲۱۴۵ تن آهن اسفنجی در سومین ماه سال، رکورد تولید این محصول در واحد احیا مستقیم فولاد سفیددشت ارتقا یافت که این میزان نسبت‌به رکورد اردیبهشت‌ماه، ۱۰۴۵ تن افزایش تولید را نشان می‌دهد.

 ایمان سلیمانی تصریح کرد: با تولید این میزان محصول در خردادماه، علاوه بر ثبت سومین رکورد متوالی در تولید ماهیانه، تولید تجمعی سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۰ نیز به میزان ۱۲ درصد مازاد بر برنامه محقق شد.

 وی همچنین با اشاره به عملکرد موفقیت‌آمیز بزرگ‌ترین واحد صنعتی استان در ارزیابی سالیانه مجمع امور شرکت‌های گروه فولاد مبارکه، کسب این‌گونه موفقیت‌ها را مرهون تلاش شبانه‌روزی کارکنان، پیمانکاران، تأمین‌کنندگان و سایر شرکای کسب‌وکار شرکت دانست.

سلیمانی در پایان با تقدیر از حمایت‌های سهام‌داران شرکت (فولاد مبارکه و ایمیدرو) در جهت دست‌یابی به توفیقات پی‌درپی این شرکت، ابراز امیدواری کرد تا پایان سال جاری تولید تختال در واحد فولادسازی و ریخته‌گری میسر گردد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.