تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
کد خبر : 26516

ساخت ۲۰۵٫۵ کیلومتر راه؛ گام بلند توسعه جاده‌ای اصفهان

ساخت ۲۰۵٫۵ کیلومتر راه؛ گام بلند توسعه جاده‌ای اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در یکسالگذشته ۲۱ پروژه راهسازی در مجموع معادل ۲۰۵٫۵ کیلومتر راه در این استان افتتاح و به بهره‌برداری رسید. علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان  با بیان اینکه ۲۱ پروژه راهسازی در سال ۱۳۹۹ در این استان افتتاح و بهره‌برداری شده است، اظهار کرد:

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در یکسالگذشته ۲۱ پروژه راهسازی در مجموع معادل ۲۰۵٫۵ کیلومتر راه در این استان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان  با بیان اینکه ۲۱ پروژه راهسازی در سال ۱۳۹۹ در این استان افتتاح و بهره‌برداری شده است، اظهار کرد: از این تعداد، ۱۳ پروژه مربوط به طرح‌های احداث و بهسازی راهها و ۷ پروژه تقاطع های غیرهمسطح و ساخت پل بوده است.

وی با اشاره به اینکه ارزش مالی این پروژه‌ها در مجموع یکهزار و ۸۸۰  میلیارد ریال بوده است عنوان کرد: بهره‌برداری از این طرح‌ها، احداث ۲۰۵٫۵ کیلومتر راه برای استان اصفهان به ارمغان داشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان داشت: اگر چه سال‌های اخیر برای ایران با تحریم، تقلیل منابع مالی و مقابله با ویروس کرونا همراه بود اما هیچ یک از این موارد نتوانست بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی این اداره کل را متوقف کند و با یاری خداوند، وحدت و همدلی کارکنان صدیق و عشق به خدمت رسانی این امر مسلم را به اثبات رساندیم که با یک حرکت مجدانه، اولویت بخشی امور و تمرکز بر آن، پیشرفت و تعالی به ثمر خواهد نشست.

وی با بیان اینکه از نظر بودجه عمرانی وضعیت بهتری نسبت به سالهای پیشین داشتیم اذعان داشت: همین امر موجب شد تا پروژه‌ها از سرعت قابل قبولی برخوردار شوند.و علاوه بر این پروژه‌های عمرانی معوقه و مسکوت مانده سنوات قبل به مرحله اجرا درآیند و نهایتاً به چشم انتظاری مردم عزیز پایان داده شد.

قاری‌قرآن گفت: همواره سهم عمده اعتبارات این اداره کل به هزینه‌های مرتبط با حوزه ساخت و پروژه‌های عمرانی، زیرساختی و راهسازی اختصاص دارد که با تلاش و پیگیری بخش اعظم این اعتبارات، جذب و در راه اجرای پروژه‌ها هزینه شده است. این موضوع در کنار بهره‌گیری از متخصصان حوزه‌های مختلف این اداره کل منجر شد تا گام‌های پیشرفت پروژه های عمرانی استوارتر برداشته شود.

استان اصفهان با مساحت تقریبی ۱۰۷ هزار کیلومتر مربع ۶٫۵ درصد خاک کشور را داراست که ۲۵ هزار کیلومتر راه همسنگ، بیش از ۴ هزار کیلومتر راه با نقش ملی و ترانزیت، همجواری با ۹ استان و دارا بودن ۱۰۷ شهر همگی نشان از اهمیت بسیار بالای این استان در زمینه حمل و نقل و حوزه شهری است

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.