تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
کد خبر : 26521

تقدیر شهردار از شرکت گاز

تقدیر شهردار از شرکت گاز

شهردار اصفهان گفت: تلاش بی وقفه و همکاری شرکت گاز درجهت اجرای پروژه های عمرانی شهر بویژه مجموعه تقاطع و پل های غیر همسطح شهید سهپد قاسم سلیمانی شایسته تقدیر است. به گزارش دنیای اسرار، شهردار اصفهان، با ارسال تقدیرنامه‌ای از همکاری‌ و تلاش بی دریغ مدیرعامل شرکت گاز استان ، به دلیل تسریع در

Print Friendly, PDF & Email


شهردار اصفهان گفت: تلاش بی وقفه و همکاری شرکت گاز درجهت اجرای پروژه های عمرانی شهر بویژه مجموعه تقاطع و پل های غیر همسطح شهید سهپد قاسم سلیمانی شایسته تقدیر است.

به گزارش دنیای اسرار، شهردار اصفهان، با ارسال تقدیرنامه‌ای از همکاری‌ و تلاش بی دریغ مدیرعامل شرکت گاز استان ، به دلیل تسریع در اجرای پروژه‌های گازرسانی و تعامل سازنده با حوزه عمران و مدیریت شهری تشکر و قدردانی کرد .

در پیام شهردارآمده است: «حمد وسپاس خداوند منان را که توفیق خدمت راستین را به خادمان صدیق در شهراری اصفهان عطا نموده است تا با بهره مندی از علم و دانش و صداقت در راستای توسعه عمران و آبادانی این نگارستان بی همتای گام های موثر و مفیدی بردارند؛ طلایه دارانی که در عرصه ی سازندگی و خدمت رسانی خالق صحنه های پرشور و باشکوهی هستند که در همواره ی دوران بر بلندای قله های رفیع افتخار و پیروزی جاودانه سرافراز می مانند.

جناب آقای مهندس علوی مدیرعامل محترم شرکت گاز استان اصفهان از اینکه با عنایات خاصه حضرت حق، کار و تلاش بی وقفه در پروژه های عمرانی شهر به خصوص پروژه (( مجموعه تقاطع و پل های غیر همسطح شهید سهپد قاسم سلیمانی)) همت گمارده اید تا شاهد به ثمر نشستن افتخاری دیگر در نهاد خدمت رسان شهرداری در این دوره مدیریت شهری اصفهان باشیم کمال تشکر و سپاسگزای را به عمل می آورم. موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم. امید که توفیق قرین کار و دعای خیر مزید راه تان و همواره منصور و پایدار باشید.

بهره‌مندی ۹۹٫۵ درصدی جمعیت استان اصفهان از نعمت گاز طبیعی

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان نیز از بهره‌مندی۹۹٫۵ درصدی جمعیت استان از نعمت گاز طبیعی خبر داد و گفت: با توجه به سیاست‌های این شرکت در راستای توسعه و آبادانی شهر و روستاهای استان، گازرسانی در مناطق مختلف با سرعت خوبی انجام گردیده، به گونه‌ای که اکنون همه ۱۱۲شهر استان به شبکه گاز طبیعی متصل شده و با گازرسانی ۸ روستا در سال ۹۹، اکنون ۱۰۶۶ روستای استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

به گفته وی، میزان شبکه‌گذاری استان درحال حاضر به بیش از ۲۷ هزار کیلومتر رسیده و با نصب یک میلیون و ۱۱۰هزار انشعاب علمک، هم اکنون یک میلیون و ۹۳۲ هزار مشترک درسطح استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

مهندس علوی، از گازرسانی به بیش ۹هزار و ۶۷۰ واحد صنعتی خبر داد و گفت: توسعه شبکه گازرسانی صنعتی با هدف حمایت از صنایع به منظور ایجاد زمینه اشتغال جوانان، ایجاد زمینه سرمایه‌گذاری در استان، رونق تولید صنایع داخلی و کاهش وابستگی به صنایع خارجی است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.