تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
کد خبر : 26532

ورود به کلان شهر اصفهان و شهرستان های استان ممنوع

ورود به کلان شهر اصفهان و شهرستان های استان ممنوع

به گزارش دنیای اسرار:_ رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان گفت: برابر با مصوبات ستاد کرونای استان اصفهان ، ورود پلاک های غیر بومی متعلق به استان هایی که در وضعیت قرمزهستند به شهر اصفهان و شهرستان های این استان ممنوع است. سرهنگ “محمدرضا محمدی” در گفت و گو باخبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:
_ رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان گفت: برابر با مصوبات ستاد کرونای استان اصفهان ، ورود پلاک های غیر بومی متعلق به استان هایی که در وضعیت قرمزهستند به شهر اصفهان و شهرستان های این استان ممنوع است.

سرهنگ “محمدرضا محمدی” در گفت و گو باخبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در راستای کاهش شیوع بیماری کرونا و برابر با مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان، ورود پلاک های غیر بومی متعلق به استان هایی که وضعیت قرمز کرونایی دارند به کلان شهر اصفهان و شهرستان های این استان ممنوع است.

وی افزود: استان های بوشهر ، یزد ، کرمان ،و سیستان و بلوچستان در وضعیت قرمز کرونایی هستند و پلیس این استان اجازه تردد خودرو با پلاک های این استان ها به استان اصفهان را نخواهد داد.

رئیس پلیس راهور اصفهان ادامه داد: در صورت لزوم به افراد بیمار برای مراجعه به مراکز درمانی و احضار شوندگان مراجع قضایی با ارائه مدارک مثبته ، اجازه ورود داده خواهد شد .

سرهنگ محمدی خاطر نشان کرد: در صورت رعایت نکردن ممنوعیت های تردد علاوه بر جریمه ۵۲۵ هزار تومانی ؛ از ورود پلاک های غیر بومی مذکور جلوگیری به عمل خواهد آمد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.