تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
کد خبر : 26542

درخشش کشوری کانون خبر و فضای مجازی اصفهان

درخشش کشوری کانون خبر و فضای مجازی اصفهان

در دهه کرامت درخشش کشوری کانون خبر و فضای مجازی اصفهان به گزارش دنیای اسرار:کانون تخصص خبر و فضای مجازی نصف جهان، رتبه دوم کشوری تولیدات خبری و رسانه ای رضوی در دهه کرامت را به خود اختصاص داد.مسوول کمیته رسانه ای و خبری دهه کرامت استان اصفهان گفت: با اعلام رسمی مسولان آستان قدس

Print Friendly, PDF & Email

در دهه کرامت

درخشش کشوری کانون خبر و فضای مجازی اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:کانون تخصص خبر و فضای مجازی نصف جهان، رتبه دوم کشوری تولیدات خبری و رسانه ای رضوی در دهه کرامت را به خود اختصاص داد.
مسوول کمیته رسانه ای و خبری دهه کرامت استان اصفهان گفت: با اعلام رسمی مسولان آستان قدس رضوی و با تلاش خالصانه خادمیاران رسانه ای در دهه کرامت ۱۴۰۰، استان اصفهان رتبه دوم کشور را کسب کرد.

مهدی ستوده با اشاره به اینکه در این دهه ۸۵ خبر و دو گزارش توصیفی تولید شد گفت : گروه تحریریه خبر استان، متشکل از سردبیر، جانشین سردبیر و ده دبیر تحریریه فعال خادمیار و یاور رضوی با همراهی ده گروه خبری شامل خبرنگاران و عکاسان، برنامه های دهه کرامت در نقاط مختلف استان را پوشش دادند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت بیش از ده هزار شات عکس خبری تهیه شده است افزود: با پوشش و تنظیم مناسب خبرهای دهه کرامت، خبرگزاری های صدا و سیما ، باشگاه خبرنگاران جوان فارس، تسنیم، ایرنا، ایسنا، ایکنا، ایمنا، شبستان، مهر، برنا، ایلنا، تابناک جوان هم این آیین ها را پوشش مناسب دادند.

وی با اشاره به تولید خبرهای جریان ساز در طول این دهه گفت: «چهار معلولی که آرزوی زیارت داشتند»، «بانوی مسیحی که با عنایت امام رضا اسلام اختیار کرد» و «بخشش پای چوبه دار با وساطت خادمان امام رضا» از جمله خبرهایی بود که علاوه بر پوشش همه رسانه ها، برای مخاطبان هم جذابیت ویژه ای داشت.

سرپرست کانون تخصصی خبر و فضای مجازی اصفهان افزود: برنامه های دهه کرامت اصفهان به دلیل تنوع و محتوای اقناع کننده مورد استقبال صدا و سیما اصفهان نیز قرار گرفت و اکثر برنامه ها در سه بخش رادیو، خبر و سیما در استان و شبکه های سراسری پوشش داده شد.

ستوده در ادامه به برنامه سازی و تولید برنامه های پوششی و مستند در این دهه اشاره کرد و گفت: ۱۵ تیم حرفه ای و مستند ساز با تجهیزات مدرن عکاسی، تدوین و تصویربرداری همچون هلی شات، گوپرو، اسمو برای انعکاس ویژه برنامه ها همکاری کردند.

وی تولید بیش از ۱۵ هزار شات عکس، هزار و ۸۰۰ دقیقه تصویر برداری از برنامه ها و مراسم ها، ساخت، تولید و تدوین بیش از ۴۰ فتوکلیپ، همچنین تهیه ۸۰ گزارش تصویری، موزیک تصویر و مصاحبه مردمی و ۱۰ تیزر تبلیغاتی از جمله تولیدات مراسم های برگزار شده در گذر فرهنگی چهار باغ و شهرستان های استان اصفهان می باشد.

مسوول کمیته رسانه ای دهه کرامت دبیرخانه کانون های خدمت آستان قدس رضوی اصفهان گفت: در حوزه فضای مجازی و اینستاگرام
خادمیاران گرافیست و تدوینگران و فیلم برداران رسانه ۹۰ تولید تصویری در قالب پوستر استوری و کلیپ به نمایش گذاشتند.

مهدی ستوده افزود: در این دهه برنامه ها، علاوه در انتشار در ۲۱ پیج امام رضایی و کانال های مختلف در واتساپ، ایتا، تلگرام و اینستاگرام، این آیین ها به صورت زنده برای مخاطبان مجازی انعکاس داده شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.