تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵
کد خبر : 26559

در هفته شهرداری و دهیاری دستاوردهای مدیریت شهری و روستایی به آگاهی افکار عمومی برسد

در هفته شهرداری و دهیاری دستاوردهای مدیریت شهری و روستایی به آگاهی افکار عمومی برسد

معاون عمرانی وزیر کشور در ایلام مطرح کرد: اعتماد مردم مهمترین پشتوانه مدیریت شهری و روستایی است/ شورا و شهرداری باید همواره برای مردم و در دل مردم باشند و برای رفاه و نشاط حداکثری مردم فعالیت کنند/ روند اجرای پروژه های عمرانی در کشور علی رغم تحریم های ظالمانه و کرونا متوقف نشد/ در

Print Friendly, PDF & Email

معاون عمرانی وزیر کشور در ایلام مطرح کرد:

اعتماد مردم مهمترین پشتوانه مدیریت شهری و روستایی است/ شورا و شهرداری باید همواره برای مردم و در دل مردم باشند و برای رفاه و نشاط حداکثری مردم فعالیت کنند/ روند اجرای پروژه های عمرانی در کشور علی رغم تحریم های ظالمانه و کرونا متوقف نشد/ در هفته شهرداری و دهیاری دستاوردهای مدیریت شهری و روستایی به آگاهی افکار عمومی برسد

به گزارش دنیای اسرار:ایلام- معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با بیان اینکه جلب اعتماد و اطمینان مردمی مهمترین پشتوانه مدیریت شهری و روستایی است، تصریح کرد: شورا و شهرداری همواره برای مردم و در دل مردم باشند و برای افزایش خدمت رسانی و ارتقای سطح رفاه و نشاط حداکثری مردم فعالیت شبانه روزی و جهادی داشته باشند.

 مهدی جمالی نژاد که ۱۲ تیرماه در آیین افتتاح پروژه زیرگذر شهید کشوری شهر ایلام سخن می گفت، با بیان مطلب فوق اقدام شهرداری ایلام در اجرای این زیرگذر که باعث مدیریت تردد خودروها و کاهش محسوس ترافیک می شود را ارزشمند ذکر نمود و گفت: علی رغم تحریم های ظالمانه و شیوع کرونا خوشبختانه با همدلی و همکاری مسوولان و دست اندرکاران امر، روند اجرای پروژه های عمرانی در کشور متوقف نشد.
 
وی ادامه داد: در هفته دولت سال گذشته بیش از ۱۸ هزار پروژه عمرانی و در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در بهمن ماه گذشته بیش از ۳۰ هزار پروژه عمرانی در  سراسر کشور به بهره برداری رسید.
 
جمالی نژاد همچنین به افتتاح ۴۰ هزار پروژه زودبازده با همکاری بسیج سازندگی و بازسازی حدود ۱۶۰ هزار خانه اسیب دیده ناشی از سیل سال ۹۸ اشاره نمود و گفت: به برکت خون شهدا و دعای خیر خانواده شهدا و مردم با تلاش تمامی دست اندرکاران، پیشرفت و آبادانی کشور با سرعت خوبی در جریان است.
 
وی ضمن تجلیل از مقام شامخ شهید کشوری، به جایگاه خوب استان ایلام در سنجش کشوری سرمایه اجتماعی و مشارکت مطلوب مردم استان در انتخابات اخیر اشاره و ابراز امیدواری نمود که شورا و شهرداری جدید ادامه دهنده فعالیتهای جهادی شورای پنجم باشند.
 
جمالی نژاد حرکت مدیریت شهری و روستایی را روبه جلو عنوان نمود و از شهرداری ها و دهیاری ها خواست تا در هفته شهرداری ها و دهیاری، طی روزهای ۱۴ تا ۲۰ تیرماه، دستاوردها و اقدامات خود را به آگاهی افکار عمومی و مردم برسانند.
 
رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور همچنین با قدردانی از خدمات شبانه روزی و ارزنده شهرداری ها و دهیاری ها و شوراهای استان در چهارسال فعالیت آنها در دوره شورای پنجم، از خدمات مدیریت شهری  و روستایی در جریان سیل ابتدای سال ۱۳۹۸ و همچنین فعالیتهای مرتبط با جلوگیری از شیوع کرونا تقدیر نمود.
 
شایان ذکر است دکتر جمالی نژاد در بدو ورود به استان ایلام با حضور در مزار شهدای گمنام با آرمانهای شهدا و امام راحل تجدید پیمان و همچنین با خانواده شهید کشوری دیدار و از خدمات وی در دوران دفاع مقدس تقدیر نمود. معاون عمرانی وزیر کشور همچنین با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام هم دیدار نمود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.