تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
کد خبر : 26619

پیشرفت کشور در گرو تعلیم و تربیت

پیشرفت کشور در گرو تعلیم و تربیت

مهدی طالبی‌مقدم: شعار، “پیشرفت کشور در گرو تعلیم و تربیت”، برگرفته از طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش را به نمایندگی کلیه فرهنگیان کشور در یک حرکت خودجوش بر بام ایران به نمایش گذاشتم. به گزارش دنیای اسرار : کوهنوردی تنها ورزشی است که انسان را با طبیعت مانوس کرده و بر جسم و روان

Print Friendly, PDF & Email

مهدی طالبی‌مقدم: شعار، “پیشرفت کشور در گرو تعلیم و تربیت”، برگرفته از طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش را به نمایندگی کلیه فرهنگیان کشور در یک حرکت خودجوش بر بام ایران به نمایش گذاشتم.

به گزارش دنیای اسرار : کوهنوردی تنها ورزشی است که انسان را با طبیعت مانوس کرده و بر جسم و روان انسان تأثیر عمیق می‌گذارد و تنها ورزشی است که سکوی مدال ندارد و کسی برای رسیدن به مقصد عجله نمی‌کند و دیگران را به جای نمی‌گذارد.
مهدی طالبی‌مقدم، دبیر ۲۶ ساله ادبیات فارسی در شهرستان طبس است که در سومین صعود خود قله دماوند را فتح کرد.
طالبی‌مقدم در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار دنیای اسرار به سومین صعود خود طی دو سال گذشته اشاره کرد و گفت: با همکاری هیات کوهنوردی شهرستان طبس، در سال ۱۳۹۸ قله بیرمی استان بوشهر با ارتفاع هزار و ۹۵۰ متر و خردادماه ۱۴۰۰ نیز قله گاو کشان استان گلستان با ارتفاع سه هزار و ۸۱۳ متر را فتح کردم.
وی ادامه داد: قله دماوند با ارتفاع پنج هزار و ۶۱۰ متر را طی دو روز دهم و یازدهم تیرماه در یک گروه ۳ نفره صعود کردیم.
مهدی طالبی‌مقدم با بیان اینکه دماوند نماد استقامت ایران و ایرانیان است تصریح کرد: برای اولین بار شعاری فرهنگی بر فراز بام ایران به لطف هیات کوهنوردی شهرستان طبس به احتزاز در آمد.
وی افزود: شعار، “پیشرفت کشور در گرو تعلیم و تربیت”، برگرفته از طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش را به نمایندگی کلیه فرهنگیان کشور در یک حرکت خودجوش بر بام ایران به نمایش گذاشتم که البته برای این اقدام با هیچ سازمان و ارگانی هماهنگ نشده بود و کاملا به صورت خود جوش، با هماهنگی و همکاری هیات کوهنوردی شهرستان طبس صورت گرفت.
طالبی‌مقدم، قله را به بالاترین سطح تلاش و موفقیت تشبیه کرد و گفت: بی‌شک پیشرفت کشور تنها در گرو تعلیم و تربیت است و برای داشتن آینده‌ای پویا باید بر آموزش و پرورش تکیه کرد.
وی ادامه داد: بنده به نقش زیربنایی تعلیم و تربیت اعتقاد راسخ دارم و برای اینکه همه مردم کشورم به اهمیت این موضوع بیش از پیش پی ببرند با هدف احتزاز این شعار قله دماوند را صعود کردم.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.