تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲
کد خبر : 26635

نیکوکار محلاتی، سقای افتخاری استان اصفهان شد

نیکوکار محلاتی، سقای افتخاری استان اصفهان شد

به گزارش دنیای اسرار:در نشست صمیمانه ای از سقای افتخاری استان اصفهان تجلیل شد. در این نشست با اهدای لوح تقدیری از تلاش های حاج عباس کربلایی در جهت تأمین آب شرب پایدار اهالی شهر لایبید، قدردانی و ملقب به سقای افتخاری استان اصفهان شد. حاج عباس کربلایی که اهل شهر نیم ور از توابع

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:در نشست صمیمانه ای از سقای افتخاری استان اصفهان تجلیل شد.

در این نشست با اهدای لوح تقدیری از تلاش های حاج عباس کربلایی در جهت تأمین آب شرب پایدار اهالی شهر لایبید، قدردانی و ملقب به سقای افتخاری استان اصفهان شد.

حاج عباس کربلایی که اهل شهر نیم ور از توابع شهرستان محلات استان مرکزی است با صرف هزینه ای بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال اقدام به ساخت یک باب مخزن بتونی آب با ظرفیت یکهزار متر مکعب درشهر لایبید کرده که تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان در نشست تجلیل از نیکوکار محلاتی گفت: ورود خیرین به موضوع تأمین آب بسیار با ارزش است زیرا آبرسانی به مردم از جمله کارهایی است که در دین و فرهنگ ما نسبت به انجام آن تأکید فراوان شده است.

هاشم امینی با اشاره به این که گذشتگان ما برای رفاه حال همنوعان خویش اقدام به ساخت سقاخانه در معابر        می کردند گفت: امروز مشارکت در کارهایی همچون احداث مخزن ذخیره و یا اجرای خطوط انتقال و شبکه توزیع آب به منزله ساخت سقاخانه است و به همین دلیل افرادی مثل حاج عباس کربلایی سقای افتخاری استان اصفهان به شمار می روند.

وی با بیان این که شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان آماده هرگونه همکاری با خیرین در جهت اجرای طرح های عمرانی است گفت: مجاهدت با مال، سخت تر از مجاهدت با جان است و به همین دلیل باید سرمایه گذاران نیکوکار را ارج نهاد زیرا خداوند به واسطه آن ها رزق و روزی بندگانش را تأمین می کند.

حاج عباس کربلایی نیز گفت: برکت زندگی من، ناشی از کارهای خیری است که تاکنون انجام داده ام.

وی با اشاره به فعالیت های عام المنفعه و خیری که در استان های مرکزی، لرستان، گیلان و چند استان دیگر انجام داده است گفت: هرچند من اهل نیم ور محلات هستم اما ۳۸ سال از عمر خود را در شهر لایبید سپری کرده ام و به همین دلیل تلاش نمودم با اجرای طرح هایی نظیر مخزن آب، محل فرود بالگرد، ویلاهای گردشگری و خانه سالمندان به ارزش نزدیک به ۴۰۰ میلیارد ریال، در جهت توسعه این شهر و رفاه حال شهروندان آن بکوشم.

وی به فعالیت معادن سنگ در شهر لایبید اشاره کرد و گفت: اگر زیرساخت های این شهر درست شود می توان لایبید را به عنوان قطب سنگ کشور معرفی کرد.

حسین کریمی، رییس شورای اسلامی و مسعودی، شهردار لایبید نیز در سخنان جداگانه ای به تشریح خدمات حاج عباس کربلایی در توسعه زیرساخت های شهر لایبید پرداختند.

اضافه می شود شهر لایبید از توابع شهرستان شاهین شهر و میمه در ۱۵۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است و به دلیل فعالیت ده ها معدن سنگ گرانیت، چینی و تراورتن در آن یکی از مراکز اصلی تولید سنگ در کشور به شمار می رود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.