تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
کد خبر : 26649

عرضه سه محصول جدید شرکت پالایش نفت اصفهان در رینگ داخلی بورس انرژی

عرضه سه محصول  جدید شرکت پالایش نفت اصفهان در رینگ داخلی بورس انرژی

به گزارش دنیای اسرار:بنابر گفته رئیس بازاریابی و فروش شرکت پالایش نفت اصفهان با هدف تأمین نیاز داخلی به زودی  و برای نخستین بار سه محصول جدید  نرمال بوتان، نرمال  هگزان و نرمال پنتان  تولیدی این پالایشگاه ،  در رینگ داخلی بورس انرژی عرضه می‌شود. ابراهیم کاویانی پور با اعلام این خبر و اشاره به

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:بنابر گفته رئیس بازاریابی و فروش شرکت پالایش نفت اصفهان با هدف تأمین نیاز داخلی به زودی  و برای نخستین بار سه محصول جدید  نرمال بوتان، نرمال  هگزان و نرمال پنتان  تولیدی این پالایشگاه ،  در رینگ داخلی بورس انرژی عرضه می‌شود.

ابراهیم کاویانی پور با اعلام این خبر و اشاره به اینکه  این محصولات در صنایع پتروشیمی، سوخت و خوراکی مصرف می شود، افزود: عرضه محصولات  مذکور در رینگ بین المللی بورس انرژی نیز در برنامه های شرکت قرار دارد.

کاویانی  ضمن قدردرانی از زحمات و تلاشهای کارشناسان این شرکت که به تولید فراورده های جدید و مورد نیاز کشور منتج شده است ،  ادامه  داد:  این شرکت همواره  توجه جدی به بازار داخل کشور دارد  و  علاوه بر آن، به منظور ارز آوری برای کشور و توجه ویژه به افزایش منافع سهامداران با اتخاذ تدابیر ویژه و همچنین اصلاح سبد فروش محصولات خود، از بازارهای صادراتی غافل نبوده و در زمینه صادرات نیز فعال است. 

رئیس بازاریابی و فروش شرکت پالایش نفت اصفهان افزود: در حال حاضر محصولات این شرکت مانند انواع حلال،  آیزوریسایکل و آیزوفید  در بورس انرژی عرضه می گردد و به فروش می رسد. همچنین تا کنون محصولاتی همچون  حلال ۴۰۲ و گوگرد به خارج از کشور صادر شده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.