تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
کد خبر : 26677

توضیح روابط عمومی وزارت نیرو پیرامون شایعات اخیر در فضای مجازی

توضیح روابط عمومی وزارت نیرو پیرامون شایعات اخیر در فضای مجازی

به گزارش دنیای اسرار:روابط عمومی وزارت نیرو به دنبال انتشار شایعاتی در روزهای اخیر توضیحی را برای تنویر افکار عمومی ارائه داد. ▫️در چند روز گذشته و به دنبال بروز مشکلاتی در تامین برق برخی نقاط کشور و در شرایطی که همدلی و اعتماد مردم به مسوولین بیش از هر زمان دیگری ضروری است، شاهد

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:روابط عمومی وزارت نیرو به دنبال انتشار شایعاتی در روزهای اخیر توضیحی را برای تنویر افکار عمومی ارائه داد.

▫️در چند روز گذشته و به دنبال بروز مشکلاتی در تامین برق برخی نقاط کشور و در شرایطی که همدلی و اعتماد مردم به مسوولین بیش از هر زمان دیگری ضروری است، شاهد گسترش شایعات کذب و بی‌اساس در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها مبنی بر اقامت وزیر نیرو در هتل، اقامت خانواده ایشان در خارج از کشور و یا سهام‌دار بودن ایشان در شرکت‌های خصوصی بوده‌ایم.

▫️تردیدی نیست که انتشار این شایعات نه تنها کمکی به بهبود وضعیت پیش آمده نمی‌نماید، بلکه ممکن است موجب دلسردی مردم کشور از خدمت‌گذارانشان در نظام جمهوری اسلامی گردد.

▫️روابط عمومی وزارت نیرو تاکید می‌کند رضا اردکانیان هرگز حتی برای یک شب در هیچ یک از ۲ شعبه هتل اسپیناس اقامت نداشته و همراه خانواده در منزل شخصی در تهران سکونت دارند.

▫️همچنین هرگونه مالکیت یا سهام‌داری ایشان در شرکت‌های خصوصی صحیح نبوده و از اساس تکذیب می‌گردد.

▫️وزارت نیرو از تمامی شخصیت‌ها و فعالان رسانه‌ای درخواست می‌کند در زمانی که می‌بایست تمام توجه‌ مردم به خواسته مسوولان و دلسوزان کشور در راستای مدیریت مصرف برق معطوف باشد، به اینگونه شایعات دامن نزده و وزارت نیرو را در مدیریت و عبور شرایط پیش آمده یاری کنند، ضمن اینکه حق پیگیری موضوع و تعقیب قانونی کسانی که اینگونه مسائل را مطرح می‌کنند برای خود محفوظ می‌داند.

▫️روابط عمومی وزارت نیرو همچنین آمادگی خود را برای پاسخگویی به هرگونه سوال و رفع شبهه در این خصوص اعلام می‌نماید

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.