تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
کد خبر : 26845

پرواز زودهنگام پرسپولیس به تبریز

پرواز زودهنگام پرسپولیس به تبریز

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست مقابل استقلال تهران زودتر از موعد مقرر راهی تبریز می‌شود. به گزارش دنیای اسراربه نقل از ارک خبر،تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرینات خود را برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر ادامه می‌دهد که شکست در دربی پایتخت مقابل استقلال تهران در جام حذفی همچنان انتقاداتی را به عملکرد

Print Friendly, PDF & Email

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست مقابل استقلال تهران زودتر از موعد مقرر راهی تبریز می‌شود.

به گزارش دنیای اسراربه نقل از ارک خبر،تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرینات خود را برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر ادامه می‌دهد که شکست در دربی پایتخت مقابل استقلال تهران در جام حذفی همچنان انتقاداتی را به عملکرد این تیم وارد کرده است.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی تیمش در سه هفته باقیمانده لیگ برتر تلاش می‌کند تصمیم به تغییر در برنامه تمرینی سرخپوشان گرفته است.

از این رو کاروان تیم فوتبال پرسپولیس بر خلاف معمول دو روز زودتر راهی تبریز می‌شود تا برای بازی با ماشین سازی در آنجا اردو بزند.

تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین امروز خود راهی تبریز می‌شود تا کادر فنی این تیم بتواند بازیکنان این تیم را بیشتر تحت نظر داشته باشد. یحیی در حالی برای ماندن پرسپولیس در صدر جدول و کسب قهرمانی دیگر در این رقابت‌ها نیاز به پیروزی در سه بازی آینده خود دارد که ماشین سازی وداع زودهنگامی با این رقابت‌ها داشته و به عنوان اولین تیم سقوط کننده مسابقات فصل جاری معرفی شد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ماشین سازی تبریز ساعت ۲۱:۱۵ سه شنبه هفته جاری در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال برگزار می‌شود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.