تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
کد خبر : 26856

توزیع عادلانه آب در اصفهان از طریق سامانه پایش و کنترل تاسیسات

توزیع عادلانه آب در اصفهان از طریق سامانه پایش و کنترل تاسیسات

به گزارش دنیای اسرار:با هدف توزیع عادلانه آب در شهر اصفهان ۵۱ حوضچه و۳۵ حلقه چاه،  مجهز به سامانه پایش و کنترل تاسیسات آب  شدند. مدیر دفتر سیستم های کنترل و انرژی آب شرکت آبفای استان اصفهان با بیان این که در حال حاضر نزدیک به ۳۰ درصد از شبکه توزیع آب شهر اصفهان به

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:با هدف توزیع عادلانه آب در شهر اصفهان ۵۱ حوضچه و۳۵ حلقه چاه،  مجهز به سامانه پایش و کنترل تاسیسات آب  شدند.

مدیر دفتر سیستم های کنترل و انرژی آب شرکت آبفای استان اصفهان با بیان این که در حال حاضر نزدیک به ۳۰ درصد از شبکه توزیع آب شهر اصفهان به صورت برخط و هوشمند کنترل می شود، گفت: شهر اصفهان دارای ۱۴۰ حوضچه کنترلی و فشار شکن است که از طریق این حوضچه ها میزان باز و بسته بودن والوها کنترل و آب موجود درشبکه، عادلانه تقسیم می شود.

محمد ناظمی زاده اعلام کرد: در حال حاضر از ۴۰ حلقه چاه موجود در شهر اصفهان ۳۵ حلقه چاه به سیستم تله متری و تله کنترل مجهز شده اند که این امر تاثیر به سزایی در توزیع عادلانه آب بین مردم داشته است.

وی گفت: آبفای اصفهان، تابستان امسال از طریق فرایند کنترل هوشمند تاسیسات آبرسانی توانست تبعات  کمبود ۴ هزار و ۳۰۰ لیتری آب شرب در ثانیه را به حداقل برساند.

ناظمی زاده پایش و کنترل هوشمند تاسیسات آبرسانی را، امری ضروری در مدیریت بهینه منابع آب دانست و اظهار داشت: هم اکنون صد در صد خطوط انتقال طرح آبرسانی اصفهان بزرگ که بالغ بر ۸۷۰ کیلومتر می باشد  مجهز به سامانه تله متری است .

وی گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال جاری تمام تاسیسات آبرسانی شهر اصفهان به سیستم تله متری و تله کنترل مجهز شوند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.