تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
کد خبر : 26877

نشست مدیر عامل مکسا با مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان

نشست مدیر عامل مکسا با مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:نشست همایون ناجی اصفهانی مدیر عامل مرکز نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان( مکسا) با بهرام عبدالحسنی مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان در روز سه شنبه ۲۹ تیرماه برگزار شد.همایون ناجی اصفهانی مدیر عامل مرکز نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان( مکسا) در این نشست ضمن ابراز خرسندی از فرصت پیش آمده و تشکر

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:نشست همایون ناجی اصفهانی مدیر عامل مرکز نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان( مکسا) با بهرام عبدالحسنی مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان در روز سه شنبه ۲۹ تیرماه برگزار شد.
همایون ناجی اصفهانی مدیر عامل مرکز نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان( مکسا) در این نشست ضمن ابراز خرسندی از فرصت پیش آمده و تشکر از مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت: موسسه کنترل سرطان ایرانیان(مکسا) در حوزه مراقبت های حمایتی و تسکینی بیماران فعالیت دارد و به بیماران مبتلا به سرطان خدمات مختلف ارائه می کند و اولین و بزرگترین مجموعه در این خصوص در کشور است.
وی با اشاره به شرایط کشور و پیری جمعیت عنوان کرد: ظرف چند سال آینده جامعه به سمت پیری می رود و بیمارهای مختلف نیز افزایش پیدا می کند و یک نیاز اجتماعی مطرح می شود و آن نیاز مراقبت های حمایتی و تسکینی از بیماران است. تا زمانی که فردی درگیر بیماری نشده است متوجه نمی شود که چقدر کار دشوار است. بیش از یک دهه است که موسسه مکسا با یاری امام زمان (عج) و با کمک مردم عزیز و گروه صنعتی انتخاب در این حوزه فعالیت می کند.
مدیر عامل مرکز نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان( مکسا) در ادامه بیان کرد: باید جامعه، مسئولین و بخش های مختلف حوزه درمان متوجه بشوند که مراقبت های حمایتی و تسکینی یک نیاز اساسی و ضروری است و برای آن شایسته است برنامه ریزی سرمایه گذاری داشته باشند. رسالت اصلی ما در این جهت فرهنگ سازی است تا زمینه و شرایط بهتری برای مراقبت های حمایتی و تسکینی ایجاد شود و این فرآیند و فرهنگ سازی با کمک رسانه و به خصوص صدا و سیما به خوبیامکان پذیر خواهد بود.

بهرام عبدالحسینی مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان در نشست با مدیر عامل مرکز نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان( مکسا) گفت: خیریه های بسیار زیادی در استان اصفهان وجود دارد و استان اصفهان در کشور از این لحاظ بسیار موفق و پیش رو بوده است و با توجه به شرایط موجود جامعه این خیریه های باید کمک های بیشتری به اقشار مختلف داشته باشند و صدا و سیما مرکز اصفهان در حد توان با این خیریه ها همراهی و همکاری می کند.
وی افزود: خیریه های باید راهبردی و عملیاتی کار کنند و در عمل فعالیت های خود را گسترش بدهند و اقدامات برای مردم ملموس باشد تا مردم انگیز های بیشتری برای کمک، یاری و فعالیت در امر خیر داشته باشند.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان در ادامه بیان کرد: مستند از فعالیت های و اقدامات مکسا تهیه شود؛ امکان بخش این مستند ها را فراهم می کنیم و این اقدام هم در جهت فرهنگ سازی، مطالبه و توسعه مراقبت های حمایتی و تسکینی بیماران و هم در توسعه امر خیر و نیکوکاری صورت می گیرد.
بهرام عبدالحسینی با اشاره به برنامه یک شهر ضیافت گفت: در برنامه ماه مبارک رمضان زندانی های بسیاری با کمک مردم عزیز و خیرین نیک اندیش آزاد شدند و مردم به صورت ملموس نتیجه کمک های خویش را مشاهده می کردند و بلافاصله کمک های سیار در جهت آزادی زندانیان انجام می دادند. لذا رسانه و صدا و سیما نقش پر رنگ و با ارزشی در حوزه ترویج کار خیر دارد.
شایان ذکر است در حاشیه این نشست همایون ناجی اصفهانی مدیر عامل مرکز نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان(مکسا) با مرتضی صالحی شکیب معاونت خبر صدا وسیمای مرکز اصفهان دیدار و در جهت همکاری و تعامل گفت و گو کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.