تاریخ انتشار : جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
کد خبر : 26932

درخشش کانون خبر و فضای مجازی اصفهان در نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا

درخشش کانون خبر و فضای مجازی اصفهان در نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا

به گزارش دنیای اسرار:زهره سادات طالقانی -دو فعال رسانه ای کانون رضوی خبر و فضای مجازی اصفهان بر اساس رای هیات داوران نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا به عنوان نفرات برگزیده شناخته و معرفی شدند.به گزارش آستان نیوز از اصفهان، دو فعال رسانه ای از کانون تخصصی خبر و فضای فضای مجازی اصفهان ۲

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:زهره سادات طالقانی -دو فعال رسانه ای کانون رضوی خبر و فضای مجازی اصفهان بر اساس رای هیات داوران نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا به عنوان نفرات برگزیده شناخته و معرفی شدند.
به گزارش آستان نیوز از اصفهان، دو فعال رسانه ای از کانون تخصصی خبر و فضای فضای مجازی اصفهان ۲ رتبه برتر نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا را از آن خود کردند.
راضیه غلامی با کسب رتبه اول در بخش شبکه های اجتماعی توانست لوح تقدیر و جایزه برتر این بخش را به خود اختصاص دهد.

همچنین حرمت سادات متولی نیز در نخستین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) رتبه سوم این جشنواره با موضوع رسانه های خبری و تحلیلی در بخش خبر را بدست آورد.

این دو خادمیار رسانه‌ای که از اعضای فعال کانون خبر و فضای مجازی اصفهان هستند با درخشش در نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا و با تولید و انعکاس اثر رسانه‌ای خود توانستند بستری برای هم آوایی و همراهی راویان صدیق انوار ملکوتی هشتمین حجت خدا ایجاد کنند و آن را بر جان و دل ارادتمندان حضرتش بنشانند.

نخستین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) امروز، ۳۱ تیر ماه، با حضور تولیت آستان قدس رضوی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، اعضاء هیات داوران و برگزیدگان جشنواره، به صورت محدود و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سالن همایش‌های موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی در مشهد برگزار شد.

این جشنواره با اهداف:گسترش و ترویج آموزه ها و فرهنگ والای رضوی در عرصه های مختلف، بازخوانی مفاهیم بنیادین در پیوند با سیره رضوی، حمایت از پدیدآورندگان آثار رسانه ای رضوی، ارتقای سطح کمی و کیفی آثار رسانه ای در حوزه معارف رضوی برگزار شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.