تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
کد خبر : 27080

کسب رتبه برتر روابط عمومی برای سومین سال متوالی / وزارت نیرو پیشگام در فرهنگ سازی مصرف بهینه در کشور

کسب رتبه برتر روابط عمومی برای سومین سال متوالی / وزارت نیرو پیشگام در فرهنگ سازی مصرف بهینه در کشور

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت:کسب رتبه برتر روابط عمومی برای سومین سال متوالی / وزارت نیرو پیشگام در فرهنگ سازی مصرف بهینه در کشور به گزارش دنیای اسرار:مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اشاره به سومین دوره جشنواره ارزیابی وزارت نیرو، اظهار کرد: مجموعه شرکت توزیع برق شهرستان

Print Friendly, PDF & Email

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت:
کسب رتبه برتر روابط عمومی برای سومین سال متوالی / وزارت نیرو پیشگام در فرهنگ سازی مصرف بهینه در کشور
به گزارش دنیای اسرار:مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اشاره به سومین دوره جشنواره ارزیابی وزارت نیرو، اظهار کرد: مجموعه شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان برای سومین سال متوالی رتبه برتر را در بین روابط عمومی های برتر کشور کسب کرد.
محمد علی اکبری با بیان اینکه امسال نیز شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در حوزه های تبلیغات محیطی ، آموزش همکاران و خلاقیت سه لوح و تندیس اول تا سوم جشنواره را کسب کرد، تصریح کرد: این موفقیت را مرهون تلاش همکارانم در مجموعه روابط عمومی و دیگر همکاران شرکت توزیع برق شهرستان می دانم که با عملکرد خود این موفقیت ها را کسب کردند.
وی با اشاره به لزوم فرهنگ سازی برای کاهش مصرف برق در میان مردم، ادامه داد: مجموعه وزارت نیرو و شرکت توانیر فرهنگ سازی را بسیار زود آغاز کرد. کاراکتر بابابرقی در سال های گذشته تاثیر بسیار زیادی در تشویق مردم نسبت به صرفه جویی در مصرف برق داشت اما با رشد فزاینده رسانه ها و تنوع بسیار زیاد شخصیت ها این کاراکتر رو به فراموشی رفت.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان ادامه داد: جایگزین کردن این کاراکتر با توجه به آشنایی امروز کودکان با انواع و اقسام شخصیت های کارتونی کاری بسیار مشکل است، کارهایی نیز در این حوزه ها در کشور انجام شده اما اینکارها فاقد اثربخشی و انسجام بوده است. امیدوارم با همدلی و انسجام در مجموعه برق کشور بتوانیم به المان واحدی در حوزه فرهنگ سازی به ویژه فرهنگ سازی کودکان برسیم.
علی اکبری با بیان اینکه با این وجود اقدامات زیادی در مجموعه شرکت توزیع برق اصفهان و کلان کشور انجام‌گرفته است، افزود: شرکت توزیع برق حضور گسترده ای در راستای فرهنگ سازی مصرف برق در رسانه های مختلف دارد و تبلیغات محیطی نیز در کنار این حضور انجام می شود.
وی تاکید کرد: امیدوارم با شناسایی ذائقه مخاطب اثرگذاری خود را در حوزه فرهنگ سازی مصرف برق بیشتر کنیم.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با بیان اینکه در حوزه فرهنگ‌سازی سرمایه گذاری به صورت کلان برای آیندگان انجام نگرفته است، اضافه کرد: رویکرد ما در حوزه فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق هم اکنون به سمت تحریک عواطف و احساسات رفته اما لازم است در برنامه های تبیینی، اقناعی و اثربخش به ویژه برای نسل نو و کودکان و نوجوانان کار بیشتری انجام دهیم.
علی اکبری تاکید کرد: پس از عبور از شرایط پیک سخت مصرف برق کشور می توان با همدلی و هم افزایی بیشتر مجموعه صنعت آب و برق استان عملکرد موفق تری داشته باشیم.
وی افزود: اگر امروز به طور مثال باب اسفنجی میان کودکان مقبولیت بیشتری دارد، می توان در ابتدا از این شخصیت کارتونی برای تولید محتوای خودمان استفاده کنیم و به مرور فرهنگ بومی خود را در راستای فرهنگ سازی کاهش مصرف برق اعمال کنیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.