تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳
کد خبر : 27267

بهره برداری از ۲۳ طرح آبرسانی شهری و روستایی در هفته دولت

بهره برداری از ۲۳ طرح آبرسانی شهری و روستایی در هفته دولت

مدیرعامل آبفای استان اصفهان خبر داد؛ بهره برداری از ۲۳ طرح آبرسانی شهری و روستایی در هفته دولت به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل آبفای استان اصفهان از بهره برداری همزمان۲۳ طرح آبرسانی شهری و روستایی در هفته دولت خبر داد.  هاشم امینی گفت: این طرح ها را شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با صرف هزینه

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل آبفای استان اصفهان خبر داد؛

بهره برداری از ۲۳ طرح آبرسانی شهری و روستایی در هفته دولت

به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل آبفای استان اصفهان از بهره برداری همزمان۲۳ طرح آبرسانی شهری و روستایی در هفته دولت خبر داد.

 هاشم امینی گفت: این طرح ها را شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با صرف هزینه ای بالغ بر ۳۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در ۹ شهر و ۳۶ روستای شهرستان های اصفهان، بوئین و میاندشت، چادگان، خوانسار، شاهین شهر، فریدن، فلاورجان، لنجان، نطنز، ورزنه، کوهپایه، نجف آباد و گلپایگان اجرا کرده است.

وی افزود: طرح های یاد شده شامل اجرای ۸۳ کیلومتر خط انتقال آب شهری و ۳۸ کیلومتر خط انتقال آب روستایی، اصلاح و توسعه ۱۷ کیلومتر شبکه توزیع آب روستایی، احداث ۱۱ مخزن زمینی با ظرفیت ۱۰ هزار و ۳۵۰ مترمکعب، احداث ۶ ایستگاه پمپاژ آب، احداث و تجهیز مجموعه آزمایشگاه های فیزیکو شیمیایی و میکروبیولوژی آب چاه های فلمن، نجف آباد، گلپایگان و شاهین شهر، آزمایشگاه فاضلاب تصفیه خانه سده لنجان  و اجرای طرح تله متری در دو مجتمع آبرسانی روستایی است.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت: از جمله مهمترین طرح هایی که با تلاش کارکنان این شرکت اجرا شده و در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد می توان به اجرای خط آبرسانی اضطراری به اصفهان بزرگ به طول ۳/۱۲ کیلومتر و قطر ۱۴۰۰ میلیمتر، خط آبرسانی به شهرهای باغشاد و باغبهادران و روستاهای مسیر از تصفیه خانه باباشیخعلی به طول ۱۸ کیلومتر و قطر ۲۰۰ و ۵۰۰ میلیمتر و خط انتقال آب به مورچه خورت به طول ۴۴ کیلومتر و قطر ۲۰۰ و ۳۰۰ میلیمتر اشاره کرد.

وی به طرح های آبرسانی روستایی نیز اشاره کرد و گفت: با بهره برداری از این طرح ها، آبرسانی سیار به ۲۵ روستا حذف و در مجموع آب شرب پایدار برای ۳۶ روستا از جمله مجتمع روستایی قلعه زنبور چادگان شامل ۱۵ روستا و مجتمع روستایی گلسار خوانسار شامل ۶ روستا تامین می شود.

امینی در بخش دیگری از سخنانش به طرح های در حال اجرای بخش فاضلاب نیز اشاره کرد و گفت: مراحل اجرای ۱۹۰ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب با قطرهای ۲۰۰ تا ۱۴۰۰ میلیمتر در نقاط مختلف استان با هزینه ۳۸۰ میلیارد تومان، احداث ۷ ایستگاه پمپاژ در شهرستان های اصفهان، فلاورجان، مبارکه و لنجان و همچنین احداث تصفیه خانه های فاضلاب چادگان، بویین میاندشت، تیران، نطنز و فولادشهر در مجموع به ظرفیت تصفیه ۱۱ هزار و ۵۸۰ متر مکعب فاضلاب در شبانه روز به مراحل پایانی خود نزدیک می شود که امیدواریم تعدادی از آن ها در دهه مبارک فجر امسال به طور رسمی به بهره برداری برسد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.