تاریخ انتشار : شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
کد خبر : 27276

آغاز بهره برداری از ۲۰۹ پروژه بزرگ برق رسانی در هفته مبارک دولت

آغاز بهره برداری از ۲۰۹ پروژه بزرگ برق رسانی در هفته مبارک دولت

به گزارش دنیای اسرار:فرایند پذیری در راستای استراتژی و چشم انداز۱۴۰۵ در شرکت توزیع برق اصفهان مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان از افتتاح ۲۰۹ پروژه برق رسانی در هفته مبارک دولت با اعتباری بالغ بر ۷۴ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان در شهرستان اصفهان خبر داد .مهندس حمید رضا پیرپیران افزود :ایجاد ظرفیت برای انشعابات

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:فرایند پذیری در راستای استراتژی و چشم انداز۱۴۰۵ در شرکت توزیع برق اصفهان
مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان از افتتاح ۲۰۹ پروژه برق رسانی در هفته مبارک دولت با اعتباری بالغ بر ۷۴ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان در شهرستان اصفهان خبر داد .
مهندس حمید رضا پیرپیران افزود :ایجاد ظرفیت برای انشعابات جدید در شهرها و روستاهای شهرستان های کوهپایه ،هرند ،ورزنه و جرقویه،تبدیل شبکه های هوایی به زمینی ،کاهش تلفات برق و در نهایت کاهش خاموشی ها در هفته دولت اجرایی و عملیاتی می شود.
وی تصریح کرد :در حال حاضر ۵۸۶نقطه شبکه به تجهیزات اتوماسیون ونزدیک به ۳۰ هزار انشعاب نیز به کنتورهای فهام مجهز شد که تمام رفتارهای فنی شبکه را پایش و مدیریت می کنند د
وی افزود :فرایند تنظیم بار ،متعادل سازی بار شبکه های شرکت براساس نرم افزارهای منطبق با GISتا حدود ۹۰ درصد به صورت خودکار و اتوماتیک انجام می شود و تنها ۱۰ درصد به عملیات میدانی متکی است.
مهندس پیرپیران با اشاره به احداث ۱۷۸ کیلومتر شبکه جدید و نصب و تجهیز۲۵۵ دستگاه پست هوایی و زمینی تاکید کرد:ظرفیت سازی برای انشعابات برق برای سال آینده و پایداری شبکه در پیک تابستان از اهداف پروژه های یاد شده است .
وی به مهمترین پروژه های عملیاتی شده در هفته دولت اشاره کرد و گفت: ۱۸ کیلومتر بهینه سازی شبکه فشار ضعیف هوایی ( تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار)- خیابانهای جهاد -کاشانی شمالی-شمس آبادی- سروش- صمدیه که کاهش خاموشی ها و رفع حریم و ایجاد تعادل بار را میسر نموده است ،۵ کیلومتر اصلاح و بهسازی ساختار شبکه درخیابان آپادانا دوم کوچه باغ توت(فاز ۱ و ۲)، ۳ کیلومتر احداث روشنایی بلوار ، ۵ کیلومتر احداث شبکه روشنایی معابر با پایه فلزی جنب کارخانه قند تقاطع غیر همسطح شهید سردار سلیمانی نمونه ای از پروژه های صورت گرفته است و در کل نزدیک به ۲۰۰ کیلومتر احداث شبکه روشنایی ،تجهیز پست وترانس ،بهینه سازی شبکه های فرسوده ،کابل کشی فشار متوسط و ضعیف زمینی و هوایی ،رفع حریم شبکه و…..در این ایام مبارک به بهره برداری می رسد.
وی ابراز داشت :کاهش خاموشی های ناشی از خطاهای گذرا و دائم در شبکه های توزیع ،کاهش خطر آتش سوزی در مناطق مشجر و جلوگیری از تخریب محیط زیست از مزایای کابل های خود نگهدار است به عبارتی توجه به گسترش کیفیت های زیست محیطی و توسعه مدیریت سبزو کاهش خطرات ناشی از چالش های حریم خطوط به با استفاده از کابل های خود نگهدار ارتقا می یابد.
وی به افزایش تعداد مشترکین اشاره کرد و گفت: تعداد ۲۲۳۵۷ مشترک خانگی ،۱۱۹۷ مشترک عمومی ،۲۷۱ مشترک کشاورزی،۴۷ مشترک صنعتی و ۷۵۷۵ مشترک سایرمصارف ازهفته دولت سال گذشته تا کنون اضافه شده است وبه عبارتی ۳۱۴۴۷ جذب انشعاب در مدت یک سال صورت گرفته است و تا کنون نزدیک به ۹۵ درصد از خدمات به مشترکین به صورت غیرحضوری ارائه شده است.

این مقام مسئول گفت : روشنایی معابراز دیگر شاخصه های توسعه صنعت برق است و در این راستا شرکت توزیع برق اصفهان به منظور تامین مناسب و مطلوب روشنایی معابر ۴۳۹۸ دستگاه چراغ پربازده کم مصرف و ۱۵۸۹ پایه و نزدیک به ۷۰ کیلومتر شبکه را احداث نمود.
وی در ادامه گفت :این روشنایی از دیدگاههای مختلف مهندسی ،اقتصادی و معماری مورد توجه قرار گرفته و کاهش جرم و ناهنجاری های اجتماعی از دیگر مزایای آن می باشد که موجب می شود عابرین با آسودگی خاطر بیشتر در شب تردد کنند .
وی ابراز داشت :در راستای هوشمند سازی شبکه های توزیع برق ،رضایتمندی مردم و تسهیل در ارائه خدمات بهتر به مشترکین از فن آوری های روز دنیا مانند تجهیزات اتوماسیون شبکه ؛خط گرم ،سیستم قرائت از راه دور و طرح فهام استفاده شده است .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.