تاریخ انتشار : شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
کد خبر : 27279

توسعه یک هزار و ۵۵۰ میلیارد ریالی شبکه در هفت سرفصل / آغاز افتتاح طرحهای شرکت توزیع به مناسبت هفته دولت

توسعه یک هزار و ۵۵۰ میلیارد ریالی شبکه در هفت سرفصل / آغاز افتتاح طرحهای شرکت توزیع به مناسبت هفته دولت

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شهرستاناصفهان: توسعه یک هزار و ۵۵۰ میلیارد ریالی شبکه در هفت سرفصل / آغاز افتتاح طرحهای شرکت توزیع به مناسبت هفته دولت به گزارش دنیای اسرار:مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: به مناسبت هفته دولت از طرحهای شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در هفت سرفصل و

Print Friendly, PDF & Email

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شهرستاناصفهان:

توسعه یک هزار و ۵۵۰ میلیارد ریالی شبکه در هفت سرفصل / آغاز افتتاح طرحهای شرکت توزیع به مناسبت هفته دولت

به گزارش دنیای اسرار:مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: به مناسبت هفته دولت از طرحهای شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در هفت سرفصل و با اعتبار بالغ بر یک هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال در ۵ شهرستان حوزه فعالیت این شرکت بهره برداری می شود.

مهندس محمد علی اکبری مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق اصفهان، در گفت و گو با برنامه رادیویی ( ب مثل برق مثل زندگی ) که به مناسبت هفته دولت انجام شد، با اشاره به چشم اندازهای شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: با توجه به خدماتی  بودن شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان هیچ وقت فعالیتهای همکاران در این شرکت متوقف نخواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد: ما در یکسال منتهی به هفته دولت یعنی شهریور سال ۱۳۹۹ تا شهریور سال ۱۴۰۰ بیش از یک هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال توسعه شبکه در هفت سر فصل داشتیم که هرکدام بستگی به نیاز توسعه برای سالهای آتی ارقام متفاوتی را در برداشته است.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در ادامه افزود: از این مقدار یعنی یک هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال  نزدیک به ۷۴۴ میلیارد ریال آماده بهره برداری و استفاده و خدمت رسانی مردم در هفته دولت سال جاری است.

وی با اشاره به تفکیک شهرستان اصفهان به پنج شهرستان متذکر شد: با توجه به تقسیمات اخیر استانی در اصفهان تعداد ۲۰۹ طرح به گستردگی ۵ شهرستان توسط شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان انجام شده است که در هفته دولت افتتاح می شود.

افتتاح طرحهای هفته دولت در ۴ محور اصلی

علی اکبری با بیان این مطلب که این فعالیت ها در ۴ محور اصلی انجام شده است، عنوان کرد: فعالیت های اخیر که در ۵ شهرستان خلاصه می شود در ۴ محور اصلی در حال افتتاح یا به بهره برداری رسیده است.

وی گفت: در اولین مورد می توانم به  افزایش ظرفیت منصوبه شبکه از جمله ترانسهای توزیع و پست های برق اشاره کنم که جهت نیرو رسانی به مشترکین  و جذب انشعابات جدید بایستی انجام می دادیم که تقریبا ۲۴۲ هزار میلیون ریال در این زمینه انجام فعالیت شده است.

علی اکبری در ادامه افزود: در حوزه دوم فعالیتهایی (بازسازی و پایدار کردن شبکه، فیدر گیری، مسیرهای تغذیه جدید برای کاهش خاموشی ها و حفظ حریم شبکه) ۲۹۷ هزار میلیون ریال کار در ۵ شهرستان انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: سومین حوزه در راستای هوشمند سازی و اتوماسیون شبکه بود که بتوانیم از این طریق رویت پذیری را همگام و بر خط داشته باشیم و در همین راستا اگر آسیبی در شبکه ایجاد شد امکان بر طرف کردن مشکل فراهم شود. در این محور ۱۳۷ هزار میلیون ریال سرمایه گذاری انجام شده است که در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می شد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در خصوص حوزه چهارم طرحهای مذکور گفت: حوزه چهارم که شاید بیشتر برای مردم ملموس است، احداث روشنایی معابر در خیابان های تازه تاسیس و بازسازی شده است که در همین راستا ۶۶ هزار میلیون ریال سرمایه گذاری در ۵ شهرستان مورد نظر انجام گرفته است.

اصلاح شبکه روشنایی برای بهینه سازی مصرف

وی در بخش دیگر صحبتهای خود در پاسخ به بهینه سازی مصرف انرژی یادآور شد: در راستای بهینه کردن مصرف و برطرف کردن قسمت عمده مشکلات کل شبکه روشنایی معابر ( اتوبان ها و معابر اصلی) که به صورت یک درمیان استفاده می شودبا اصلاح روشنایی بوسیله تعویض لامپ ها و تجهیزات، ساختار را منسجم تر کردیم تا بهینه سازی بهتر صورت گیرد.

علی اکبری همچنین در خصوص تکمیل سامانه سپام گفت: در راستای محور چهارم یعنی هوشمندسازی شبکه، طرحهای تکمیلی برای سامانه سپام انجام شده بود که با توجه به خاموشی ها یک بخش آن در هفته دولت امسال انجام می گیرد و ادامه طرح به پایان سال موکول می شود.

وی متذکر شد: شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان سعی کرده است با توسعه زیرساختهای اطلاع رسانی به سمت پاسخگویی قدم بردارد و دنبال این موضوع هستیم تا مردم نظرات خود را برای ارئه خدمات بهتر ارائه کنند.

علی اکبری گفت: مردم می توانند در آینده با مراجعه به سامانه سپام با مشاهده مصرف خود و همسایگان و همچنین منطقه خود در راستای بهیهنه سازی مصرف قدمهای بهتری بردارند.

وی با اشاره به بخش خود اظهاری سامانه سپام که در آینده آماده ارائه خدمت می شود، گفت: بخشی به نام خود اظهاری در سامانه سپام ( سامانه پاسخگویی مردم) ایجاد می شود تا از این طریق مردم به میانگین مصرف خود برسند و در مرحله بعد با ثبت خود اظهاری تجهیزات مصرفی نظرات کارشناسی پس از برآوردهای لازم جهت بازسازی و نوسازی لوازم برقی منزلشان ارائه می شود.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اشاره به  شماره های پاسخگو شرکت عنوان کرد: مردم با در ذهن داشتن دو شماره ( ۱۲۱) «فوریتها و حوادث برق» و شماره (۱۵۲۱) « ارائه خدمات فروش و پس از فروش » از ساعت (۷ الی ۲۱ ) پیگیر مطالبات خود باشند.

وی همچنین تصریح کرد: در شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان مرکزی با نام « بصیر » تعبیه شده تا توسط این مرکز کلیه خدمات شرکت نظارت و ارزیابی شود.

علی اکبری با بیان این مطلب که کلیه خدمات شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان اینترنتی است، خاطر نشان کرد: تمامی خدمات شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان از بستر اینترنت قابل دریافت است و با در نظر گرفتن این موضوع نیازی به مراجعه حضوری مردم به شرکت برق نیست.

وی ادامه داد: اگر مشترکی خسارت دیده باشد برای ثبت خسارت نیازی به حضور نیست و می تواند با شماره « ۱۲۱ » تماس حاصل کرده یا با مراجعه به سایت شرکت درخواست و زمان را ثبت کند و بعد از تائید همکاران تمام اسناد را در سامانه بارگزاری کند. 

وی در پایان صحبتهای خود خاطر نشان کرد: از تمامی همشهریان عزیز خواهش دارم برای حفظ سلامتی خودو همکاران ما در مقابل بیماری کرونا همانطور که صحبتهای قبلی به آن اشاره شد با مراجعه به سامانه های غیر حضوری ارائه خدمات شرکت برق و ثبت حوادث از مراجعه حضوری به شرکت های خدمت رسان در سطح شهرستان اصفهان پرهیز کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.