تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
کد خبر : 27366

بازدید مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان از کارگاه تولیدات ناشنوایان ومعلولان استان اصفهان…

بازدید مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان از کارگاه تولیدات ناشنوایان ومعلولان استان اصفهان…

به گزارش دنیای اسرار، درراستای ایجاد اشتغال وخودباوری جامعه ناشنوایان ومعلولین، آرش اخوان طبسی مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان به همراه عباس مهدیان معاون آموزش،پژوهش وبرنامه ریزی اداره کل از کارگاه تولیدات ناشنوایان ومعلولان استان اصفهان بازدید نمودند. آرش اخوان بیان داشت: توانمندسازی معلولان و ایجاد فرصت‌های شغلی برای آنان از طریق مهارت

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار، درراستای ایجاد اشتغال وخودباوری جامعه ناشنوایان ومعلولین، آرش اخوان طبسی مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان به همراه عباس مهدیان معاون آموزش،پژوهش وبرنامه ریزی اداره کل از کارگاه تولیدات ناشنوایان ومعلولان استان اصفهان بازدید نمودند.

آرش اخوان بیان داشت: توانمندسازی معلولان و ایجاد فرصت‌های شغلی برای آنان از طریق مهارت آموزی، از جمله اهدافی است که آموزش فنی و حرفه‌ای آن را جزو برنامه و اولویت‌های خود قرار داده است.

وی درخصوص حمایت از معلولان تصریح نمود: حمایت از معلولان یک وظیفه قانونی و شرعی است و همه ما در این رابطه به نوعی مسئول هستیم.

اخوان از خلاء مهارتی به عنوان سنگ بزرگ و مانع اصلی پیش‌روی اشتغالزایی معلولان یاد کرد و اظهار داشت: با ارایه آموزش‌های مهارتی به افراد معلول، آنها صاحب توانمندی و مهارت شده و می‌توانند در جامعه صاحب شغل بشوند.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان، مهارت آموزی را لازمه اشتغال برشمرد و اظهارداشت: آماده‌ایم تا دوره‌های مهارتی برای ناشنوایان و معلولان گذاشته شود تا بخشی از اشتغال آنها از طریق مهارت‌آموزی حل شود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.