تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶
کد خبر : 27461

فردا روز نقش آفرینی جامعه مهندسی استان اصفهان برای سرنوشت سازمان است

فردا روز نقش آفرینی جامعه مهندسی استان اصفهان برای سرنوشت سازمان است

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: فردا روز نقش آفرینی جامعه مهندسی استان اصفهان برای سرنوشت سازمان است به گزارش دنیای اسرار:مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد: نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان اصفهان فردا از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۶ بصورت الکترونیکی برگزار می‌شود و نتایج در پایان

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت:

فردا روز نقش آفرینی جامعه مهندسی استان اصفهان برای سرنوشت سازمان است

به گزارش دنیای اسرار:مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد: نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان اصفهان فردا از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۶ بصورت الکترونیکی برگزار می‌شود و نتایج در پایان همان روز اعلام خواهد شد.*

 علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس دستگاه نظارت بر نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان اصفهان اعلام کرد: این دوره از انتخابات ۸ صبح فردا آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۶ ادامه دارد که این مهلت زمانی تا ساعت ۲۴ قابل تمدید است.

 وی افزود: براین اساس ۲۴ ساعت قبل از آغاز رای‌گیری یعنی ساعت ۸ صبح امروز مهلت تبلیغات کاندیداهای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان اصفهان به پایان رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص نحوه برگزاری انتخابات اذعان داشت: برای اولین بار در سابقه انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی، این دوره از انتخابات بصورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: همزمان با ساعت شروع این فرآیند، از طرف شرکت برگزار کننده این دوره از انتخابات، پیامکی برای اعضای سازمان نظام مهندسی استان اصفهان ارسال می‌شود که دارای لینک اختصاصی ورود به سایت است لذا با وارد شدن به لینک مربوطه مراحل رای دهی و انتخاب کاندیداهای مورد نظر آغاز می‌شود.

قاری‌قرآن با بیان اینکه اعضای سازمان با استفاده از شماره عضویت، کدملی و شماره تلفن ثبت شده توسط عضو در سازمان نظام مهندسی می‌توانند فرآیند رای دهی را انجام دهند توضیح داد: با توجه به عدم ثبت شماره ملی و یا شماره همراه برخی از اعضا در سنوات گذشته، اطلاعیه‌های لازم در چند مرحله به منظور به روزرسانی مشخصات در سازمان نظام مهندسی انجام پذیرفته است.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم به عمل آمده است تا از هر سیم کارت فقط یک بار امکان شرکت در انتخابات وجود داشته باشد گفت: نتایج نهمین دوره از انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان اصفهان ساعتی پس از پایان انتخابات مشخص و اعلام خواهد شد.

رییس دستگاه نظارت بر نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان اصفهان با بیان اینکه سرنوشت سازمان در این برهه تاثیرگذار به تشکیل هیات مدیره‌ای اصلح بستگی دارد گفت: ضروری است تا همه حرفه مندان و مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی استان در مسیر نیل به اهداف و منافع سازمان، احساس تکلیف و مسئولیت کرده و در انتخابات مشارکت نمایند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.