تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
کد خبر : 27602

راه اندازی مرکز سنجش مهارت در مجموعه پادگان اصفهان برای اولین بار در کشور

راه اندازی مرکز سنجش مهارت در مجموعه پادگان اصفهان برای اولین بار در کشور

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در همایش مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح خبر داد: راه اندازی مرکز سنجش مهارت در مجموعه پادگان اصفهان برای اولین بار در کشور به گزارش دنیای اسرار: همایش مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با حضور سردار محمد جوادزاده کمند فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی

Print Friendly, PDF & Email

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در همایش مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح خبر داد:

راه اندازی مرکز سنجش مهارت در مجموعه پادگان اصفهان برای اولین بار در کشور

به گزارش دنیای اسرار: همایش مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با حضور سردار محمد جوادزاده کمند فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروی های مسلح کشور، سردار کمالی جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی کشور، سردار امیر آذرافروز فرمانده و ارشد نظامی ارتش در منطقه اصفهان، چهارمحال بختیاری و یزد، آرش اخوان طبسی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان، سردار میرحیدری فرمانده و ارشد نظامی ستاد فرماندهی ناجا در استان، سردار فدا فرماندهی سپاه صاحی الزمان استان اصفهان و جمعی از فرماندهان نظامی در تاریخ پنج آبان ۱۴۰۰ برگزار گردید.

این همایش با هدف برنامه‌ریزی در خصوص توانمند سازی مهارت‌ها، تسهیلگری اشتغال و کسب وکار، ارتقاء جذابیت، نشاط و خوشایندسازی محیط خدمت سربازان وظیفه برگزار گردید.

در ایتدا آذرافروز فرمانده و ارشد نظامی ارتش در منطقه اصفهان، چهارمحال بختیاری و یزد، گزارشی از روند اجرای مهارت آموزی در پادگانها ارائه نمود.

در ادامه مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این همایش اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، برنامه ریزی و ارائه مهارت های لازم ویژه جوانان جویای کار برای رسیدن به اشتغال و همچنین ارتقاء مهارت شاغلین صنایع و صنوف برای ایجاد اشتغال پایدار است.

اخوان بیان داشت:‌ یکی از وظایف اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، ارائه خدمات و آموزش ها در مجموعه پادگان هاست که اگر ما بتوانیم یک مهارت و در حالت بهینه دو مهارت را به سربازان در حین خدمت سربازی ارائه دهیم اثرات خوبی را در بازار اشتغال پس از دوران وظیفه مشاهده خواهیم نمود.

وی افزود: در مجموعه آموزش فنی و حرفه ای سعی نمودیم از گزارشات آماری پرهیز نموده و آموزش ها را اثربخش تر ارائه دهیم تا مشکل اشتغال حل شود .

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: ما توانستیم  مدل آموزش را از عرضه محور به سمت سفارش محور با هدف ارتباط مؤثر با بازار کار تغییر دهیم.

اخوان اظهار داشت: مدل آموزش دوگانه به صورت سفارش محور بوده و ارتباط بسیار قوی و تنگاتنگی بین سیستم آموزش و بازار کار ایجاد نموده است، این اتفاق باعث می‌شود که اثرپذیری این آموزش‌ها در بازار کار بسیار بالا باشد.

اخوان از فرماندهان ارشد خواست با توجه به محدودیت ها، در پیاده سازی آموزش دوگانه ویژه سربازان همکاری لازم را داشته باشند تا سربازان وظیفه پس از پایان نظام وظیفه توسط بنگاههای اقتصادی جذب و مشغول به کار شوند.

وی بیان داشت: باعث افتخار است که برای اولین بار در کشور مرکز سنجش مهارت با هدف خدمت رسانی بهتر و سریعتر به سربازان در مجموعه پادگان اصفهان توسط فرماندهان ارشد استان راه اندازی گردید.

در پایان سرتیپ پاسدار محمد جوادزاده کمند فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروی های مسلح از خدمات ارزشمند مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در پیشبرد اهداف قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در امر مهارت آموزی با اهداء لوح سپاسی تجلیل کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.