تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵
کد خبر : 27641

طرح زوج و فرد از فردا در اصفهان به جریان می افتد

طرح زوج و فرد از فردا در اصفهان به جریان می افتد

به گزارش دنیای اسرار: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان از به جریان افتادن دوباره طرح زوج و فرد از صبح فردا خبر داد. سرهنگ” محمدرضا محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان طرح زوج و فرد که به

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان از به جریان افتادن دوباره طرح زوج و فرد از صبح فردا خبر داد.

سرهنگ” محمدرضا محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان طرح زوج و فرد که به منظور جلوگیری از چرخه انتقال بیماری کرونا لغو شده بود به دلیل گسترده شدن واکسیناسیون دوباره از سر گرفته شد.

وی افزو: بنابر این از طرح زوج و فرد از صبح فردا چهارشنبه ۱۲ آبان ماه اجرا شده و خودروهایی بدون رعایت طرح مذکور وارد محدوده طرح شوند توسط دوربین های هوشمند ثبت تخلف جریمه خواهند شد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان مبلغ جریمه ورود غیر مجاز به محدوده طرح زوج و فرد در شهر اصفهان را یک میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: ساعت اجرای طرح صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و بعد از ظهر ها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ خواهد بود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.