تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
کد خبر : 27709

نامه مشترک شورای اسلامی شهر اصفهان و مجمع نمایندگان اصفهان به رییس جمهور برای جلوگیری از مصرف مازوت

نامه مشترک شورای اسلامی شهر اصفهان و مجمع نمایندگان اصفهان به رییس جمهور برای جلوگیری از مصرف مازوت

شورای اسلامی شهر اصفهان و مجمع نمایندگان اصفهان طی نامه‌ای مشترک به رییس جمهور و رییس قوه قضاییه خواستار رسیدگی به وضعیت مصرف مازوت در این شهر و آثار زیست محیطی آن شدند. به گزارش  دنیای اسرار: شورای اسلامی شهر اصفهان و مجمع نمایندگان اصفهان طی نامه‌ای مشترک به رییس جمهور و رییس قوه قضاییه

Print Friendly, PDF & Email

شورای اسلامی شهر اصفهان و مجمع نمایندگان اصفهان طی نامه‌ای مشترک به رییس جمهور و رییس قوه قضاییه خواستار رسیدگی به وضعیت مصرف مازوت در این شهر و آثار زیست محیطی آن شدند.

به گزارش  دنیای اسرار: شورای اسلامی شهر اصفهان و مجمع نمایندگان اصفهان طی نامه‌ای مشترک به رییس جمهور و رییس قوه قضاییه خواستار رسیدگی به وضعیت مصرف مازوت در این شهر و آثار زیست محیطی آن شدند.

افزایش غلظت آلاینده‌ها و برودت هوا ، موضوع کمبود گاز و احتمال مصرف مجدد مازوت در نیروگاه‌های اصفهان، وضعیت بحرانی و شکننده محیط زیست استان از جمله موارد نگران‌کننده مطرح شده از سوی شورای اسلامی شهر اصفهان و مجمع نمایندگان اصفهان بود.

همچنین درخواست رسیدگی و پیگیری به این موضوع بصورت جدی از طریق مبادی ذیریط در سطح ملی و در بالاترین سطح مورد حمایت قوه قضائیه مهمترین درخواست مطرح شده در این نامه بود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.