تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
کد خبر : 27856

رشد ۴۱ درصدی حمایت از فرزندان ایتام و نیازمند اردستانی

رشد ۴۱ درصدی حمایت از فرزندان ایتام و نیازمند اردستانی

به گزارش دنیای اسرار:یحامیان در هفت ماهه سال جاری اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیون تومان به ۲۷۲ فرزند یتیم و نیازمند اردستانی هدیه کردند. ابوالقاسم صادقی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اردستان، از رشد ۴۱ درصدی مشارکت خیران در حمایت از فرزندان ایتام و نیازمند این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:یحامیان در هفت ماهه سال جاری اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیون تومان به ۲۷۲ فرزند یتیم و نیازمند اردستانی هدیه کردند.

ابوالقاسم صادقی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اردستان، از رشد ۴۱ درصدی مشارکت خیران در حمایت از فرزندان ایتام و نیازمند این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در هفت ماهه سال جاری با مساعدت نیک اندیشان این شهرستان مبلغ ۸۵۰ میلیون تومان به صورت نقد و کالا به فرزندان ایتام و محسنین اهدا شد.
صادقی درخصوص سرانه پرداختی حامیان ادامه داد: به طور میانگین مبلغ واریزی حامیان برای فرزندان یتیم ماهیانه ۵۰۰ هزار تومان و فرزندان محسنین ۲۵۰ هزار تومان می باشد که  مستقیما به حساب آنها واریز می شود.
وی با تاکید بر اینکه حمایت خیران و نیکوکاران می تواند آینده روشنی برای این فرزندان ترسیم کند، تصریح کرد: تعدادی از فرزندان تحت پوشش این نهاد، در رشته های علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری در سطح استان، ملی و بین المللی مقام آورند و حمایت نیک اندیشان خیر از این نخبگان، نه تنها در شرایط زندگی آتی ایشان بلکه در تحول عظیم علمی و سازندگی کشورمان در آینده نیز موثر خواهد بود.
رئیس کمیته امداد اردستان با قدردانی از نیکوکاران و مردم نوعدوست اضافه کرد: در حال حاضر تعداد ۱۸۰۰ حامی، حمایت از ۶۱ فرزند یتیم و ۲۱۱ فرزند محسنین این شهرستان را به عهده دارند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.