تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
کد خبر : 27988

دستگیری قاچاقچی سلاح با ۲ هزار فشنگ جنگی

دستگیری قاچاقچی سلاح با ۲ هزار فشنگ جنگی

به گزارش دنیای  اسرار _ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری یک قاچاقچی سلاح و کشف بیش از ۲ هزار فشنگ جنگی و دو قبضه اسلحه جنگی در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ” جهانگیر کریمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: درادامه اجرای برنامه

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای  اسرار _ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری یک قاچاقچی سلاح و کشف بیش از ۲ هزار فشنگ جنگی و دو قبضه اسلحه جنگی در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.
سرهنگ” جهانگیر کریمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: درادامه اجرای برنامه ها و طرح های تشدید برخورد با قاچاقچیان سلاح ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی خود دریافتند فردی در حال انتقال محموله ای از انواع سلاح و مهمات به شهرهای مرکزی و فروش آنها در بین مشتریان خود است که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: پس از کسب اطلاعات لازم و اخذ مجوزهای قضائی اکیپی متشکل از نیروهای مجرب این پلیس به محورهای مواصلاتی و منتهی به شهر اصفهان اعزام که در نهایت حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورها به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک و آن را برای بررسی های بیشتر متوقف کردند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در استعلام های صورت گرفته مشخص شد راننده قاچاقچی سلاح است که در پوشش مسافرت خانوادگی به همراه همسر خود به سمت استان اصفهان آمده است اظهار داشت: ماموران با هوشیاری خود توانستند ۲ هزار و ۵۵۰ عدد فشنگ جنگی به همراه ۲ قبضه اسلحه جنگی و یک قنداق چوبی که به شکلی ماهرانه در بدنه خودرو جاساز شده بودند را کشف کنند.
این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه خودرو توقیف و متهم به همراه پرونده تحویل مرجع قضائی شد که با قرار صادره روانه زندان شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.