تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
کد خبر : 28168

فرماندار اصفهان: از ظرفیت خوب خیریه ها و سمن ها در راستای ساماندهی متکدیان و کاهش تکدیگری استفاده شود

فرماندار اصفهان: از ظرفیت خوب خیریه ها و سمن ها در راستای ساماندهی متکدیان و کاهش تکدیگری استفاده شود

به گزارش دنیای اسرار، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان شهرستان، اقدامات صورت گرفته تاکنون پیرامون ساماندهی متکدیان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بحمد ا… در جلسات این ستاد، گفتمان واحدی در حال شکل گیری است و اظهار نظرهای فنی و پیگیری های مجدانه ای در حال انجام است که انشاء

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان شهرستان، اقدامات صورت گرفته تاکنون پیرامون ساماندهی متکدیان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بحمد ا… در جلسات این ستاد، گفتمان واحدی در حال شکل گیری است و اظهار نظرهای فنی و پیگیری های مجدانه ای در حال انجام است که انشاء ا… این روند با قوت بیشتری ادامه یابد.

فرماندار اصفهان تأکید کرد: پدیده تکدیگری در اصفهان دارای علت های متعددی است که در چارچوب مکاتبات اداری مرتفع نمی شود و باید با بررسی میدانی و هم افزایی بین بخشی در راستای رفع آن اقدام نماییم.

احمدی با تأکید بر اهمیت غربالگری متکدیان و کارتن خواب ها، عنوان کرد: ما باید تعریف درستی از مراکز غربالگری داشته باشیم.

وی افزود: پیگیری های لازم درخصوص برگزاری جلسات و کارگروه های مربوطه انجام گردد و از ظرفیت خوب خیریه ها و سمن ها نیز در راستای ساماندهی متکدیان و کاهش تکدیگری استفاده شود تا بتوانیم به نتایج مطلوبی دست یابیم.

فرماندار اصفهان با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت خوب رسانه ها در این خصوص، تأکید کرد: کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی پیرامون موضوع کودکان کار و متکدیان به طور مستمر تشکیل و ابعاد موضوع به اطلاع مردم رسانده شود.

احمدی افزود: دستگاه های ذی مدخل نسبت به تهیه اطلاعات آماری از متکدیان و کودکان کار شهر اصفهان اقدام نمایند تا بتوانیم براساس زیرساخت های موجود، برنامه ریزی و هدفگذاری صحیحی به تفکیک جنسیت و میانگین سنی در خصوص جذب متکدیان داشته باشیم.

وی در پایان، بر لزوم پیگیری برای عملیاتی کردن مصوبات جلسات با رعایت مر قانون و ضوابط تأکید کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.