تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰:۲۲
کد خبر : 28345

ثبت جشنواره پنجم در تقویم رسمی رویدادهای فرهنگی کشور

ثبت جشنواره پنجم در تقویم رسمی رویدادهای فرهنگی کشور

در بیانیه هیئت داوران چهارمین جشنواره ملی رسانه ای معلولان درخواست شد :ثبت جشنواره پنجم در تقویم رسمی رویدادهای فرهنگی کشور چهارمین جشنواره ملی رسانه ای معلولان با تقدیر از منتخبین به کار خود پایان داد .به گزارش دنیای اسرار:این آیین که در محل سالن اجنماعات بهزیستی و با حضور مدیران کل فرهنگ وارشاد اسلامی

Print Friendly, PDF & Email

در بیانیه هیئت داوران چهارمین جشنواره ملی رسانه ای معلولان درخواست شد :ثبت جشنواره پنجم در تقویم رسمی رویدادهای فرهنگی کشور

چهارمین جشنواره ملی رسانه ای معلولان با تقدیر از منتخبین به کار خود پایان داد .
به گزارش دنیای اسرار:این آیین که در محل سالن اجنماعات بهزیستی و با حضور مدیران کل فرهنگ وارشاد اسلامی ، بهزیستی و علیرضا صلواتی مجری طرح های زیربنایی استان برگزار شد ، دبیر چهارمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان گفت: هدف جشنواره چهارم این بود که به خبرنگاران، عکاسان بگوید باید اثر شما داری تاثیر باشد، اگر گزارشی منتشر می‌کنید و عکسی منتشر می‌کنید دنبال نتیجه باشید، امسال آثاری را داوری کردیم که نتیجه اثر هم همراه اثر بود.
منصور گلناری درآیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان اظهار کرد: اگر جشنواره‌ای بدون هدف و آینده‌نگری برگزار شود، اثری جز اتلاف وقت و هزینه نخواهد داشت.
وی با بیان اینکه «اثر موثر» عنوان جشنواره امسال بود، افزود: هدف جشنواره چهارم این است که به خبرنگاران، عکاسان بگوید باید اثر شما داری تاثیر باشد، اگر گزارشی منتشر می‌کنید و عکسی منتشر می‌کنید دنبال نتیجه باشید، امسال آثاری را داوری کردیم که نتیجه اثر هم همراه اثر بود.
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان باحضور در این اختتامیه اظهار داشت: واقعاً برای ما که در سازمان بهزیستی کار می‌کنیم تماشای اینکه معلولین در دسترسی‌های مختلف به اماکن عمومی شهر توانمند هستند و می‌توانند در جامعه خود فعالیت کنند لذت‌بخش است.
ولی الله نصر بیان کرد: ما در بهزیستی کمترین سهم را در برپایی چنین جشنواره‌ای ایفا کردیم چون تمام زحمات جشنواره را خود معلولان کشیدند که باید از این افراد تقدیر و تشکر به عمل آورد اما بهزیستی وظیفه دارد تا به معلولان فعال کمک بیشتری کند. روزی را باید برای توانخواهان جشن بگیریم که همه دستگاه‌ها وظایف خود را برای این قشر انجام دهند.
دراین آیین همچنین از نخستین کارت خبرنگاری پایگاه خبری توان‌نگار رونمایی شد تا فصل جدیدی در فعالیت این پایگاه خبری آغاز شود.
بیانیه هییت داوران هم توسط بهمن توکلی فرد قرائت شد در بخشی از این بیانیه آمده بود : ازجمله ویژگی های منحصر به فرد این جشنواره رقابت همطراز افراد معلول با سایر اصحاب رسانه است و رتبه های کسب شده توسط معلولان در این رقابت فرهنگی سندی است بر توانمندی این عزیزان.
امید است مسئولان و متولیان امر به دور از هرگونه شعار این قشر فرهیخته را بیشتر مورد توجه قرار دهند تا شاهد رویش های حیرت انگیز در حوزه‌های فرهنگی و رسانه‌ای این عزیزان باشیم.
این جشنواره با چهار سال تلاش و همت صادقانه و موفق جمعی از معلولان انتظار می رود که با نگاه و توجه متولیان جشنواره پنجم بتواند در تقویم رسمی رویدادهای فرهنگی کشور ثبت گردد .
توکلی فرد هیئت داوران چهارمین جشنواره ملی رسانه ای معلولان را به شرح ذیل اعلام کرد : خانم ها دکتر مهرناز آزاد ، دکتر معصومه رشیدی ، دکتر فاطمه رئوفی منش ؛ دکتر مهسا استانه و خانم زهره طالقانی و آقایان فرزان معظم ، مهدی تمیزی ، دکتر عباس زمانی و سعید ساکت بودند.

خبرنگار:فاطمه طایی

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.