تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹
کد خبر : 28416

صحبت کردن را همه ذاتاً بلد هستند، چه نیازی به آموزش است؟

صحبت کردن را همه ذاتاً بلد هستند، چه نیازی به آموزش است؟

به گزارش دنیای اسرار-فائزه فتاحی ،مجری و مدرس فن بیان و مهارت های ارتباطی:همه ما یاد میگیریم که حرف بزنیم، اما آیا صرف حرف زدن کفایت میکند؟ صرف اینکه یکسری جملات از دهان ما خارج شود کافی است؟ یادم می آید در دوران دانشگاه دوستی داشتیم که هر وقت در بین بچه ها شروع به

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار-فائزه فتاحی ،مجری و مدرس فن بیان و مهارت های ارتباطی:همه ما یاد میگیریم که حرف بزنیم، اما آیا صرف حرف زدن کفایت میکند؟ صرف اینکه یکسری جملات از دهان ما خارج شود کافی است؟

یادم می آید در دوران دانشگاه دوستی داشتیم که هر وقت در بین بچه ها شروع به صحبت میکرد، همه ساکت میشدند و به حرف هایش گوش میدادند. چراسایر دانشجوها با دیگران این کار را نمیکردند؟

آیا دوستی دارید که از شنیدن صحبت های او لذت ببرید؟ با یادگیری این مهارت ها قرار است ما هم بهتر صحبت کنیم و جذاب تر حرف بزنیم،

مهارت های حرفه ای فن بیان و ارتباطات کلامی اکتسابی است نه ذاتی
ما انسانها بطور میانگین، ۷۴% از زمان بیداری خودمان را در حال برقرار ارتباط با دیگران هستیم.
حدود نیمی از این زمان را مشغول صحبت کردنیم
این آمار اهمیت بالای فن بیان و ارتباطات کلامی را میرساند. فردی که نتواند در جامعه، در محیط زندگی و در محیط کسب و کار، ارتباط مطلوب برقرار کند و نتواند بخوبی صحبت کند، نمیتواند جایگاه مطلوبی را برای خودش متصور بشود.

شاید بتوان به جرات گفت، یادگیری اصول فن بیان و تسلط کلامی برای هر فردی لازم است و باید آنها را فرا بگیرد. اصولی که می تواند در موفقیت و یا عدم موفقیت ما نقش بسزایی داشته باشد.
یادگیری فن بیان و مهارتهای ارتباط کلامی برای هر فردی که میخواهد در جامعه مفید باشد، میخواهد جایگاه اجتماعی بهتری داشته باشد و میخواهد موفق تر از دیگران باشد، کاربردی و ضروری است.

حال تفاوتی ندارد که شما یک مدیر باشید، یک کارمند باشید، یک فروشنده باشید و یا یک دانش آموز و دانشجو، در هر جایگاهی، نیاز دارید که مهارت های زیبا سخن گفتن را بدانید.
بیایید با کلام زیبا زندگی و جهان بهتری بسازیم

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.