تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
کد خبر : 28469

اصفهانی‌ها با سامانه تلفنی (۱۶۵۶) تعرضات به اراضی ملی را اطلاع دهند

اصفهانی‌ها با سامانه تلفنی (۱۶۵۶) تعرضات به اراضی ملی را اطلاع دهند

معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان:‌ اصفهانی‌ها با سامانه تلفنی (۱۶۵۶) تعرضات به اراضی ملی را اطلاع دهند معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: مردم شریف استان اصفهان با سامانه تلفنی «۱۶۵۶» تعرضات به اراضی ملی را اطلاع دهند.  به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

Print Friendly, PDF & Email

معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان:‌

اصفهانی‌ها با سامانه تلفنی (۱۶۵۶) تعرضات به اراضی ملی را اطلاع دهند

معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: مردم شریف استان اصفهان با سامانه تلفنی «۱۶۵۶» تعرضات به اراضی ملی را اطلاع دهند.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ عبدالحسین پارسایی‌راد معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: مردم عزیز استان اصفهان اگر گزارشی از تعرض و یا تصرفات در خصوص اراضی ملی دارند می‌توانند با تماس با شماره ۱۶۵۶ آن را اعلام کنند تا عوامل یگان حفاظت اراضی این اداره کل در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند.  

وی افزود: تلفن گویای یگان حفاظت اراضی‌به منظور حفظ و صیانت از حقوق و سرمایه های کشور در حوزه اراضی ملی، و جهت دریافت اخبار و گزارشات مردمی از تخلفات، تعرضات و تصرف اراضی دولتی راه اندازی شده است و هم استانی‌های عزیز می توانند به صورت شبانه روزی و از طریق شماره گیری این سامانه گزارشات خود را اعلام کنند.  

معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی استان اصفهان هم در سطح ادارات شهرستان‌ها و هم در ستاد اداره کل به صورت شبانه روزی و مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.  

وی اذعان داشت: با هدف آمادگی بیش‌تر برای جلوگیری از تصرف اراضی و ساخت و ساز‌های غیرمجاز، اکیپ‌های گشتی ما در آماده‌باش کامل هستند و با هر گونه دخل و تصرف در اراضی دولتی برخورد می‌شود.  

پارسایی‌راد ادامه داد: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری، رسیدگی به موضوع زمین‌خواری در اولویت فعالیت‌های مأموران یگان حفاظت این اداره‌کل قرار دارد و به جهت برخورد با پدیده زمین‌خواری و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی این یگان با قاطعیت با زمین‌خواران برخورد می‌شود.  

وی بیان داشت: برای جلوگیری از تصرف اراضی ملی اقدامات پیشگیرانه در اولویت این اداره‌کل قرار دارد که از جمله این اقدامات، نصب تابلو و علائم هشداردهنده و گشت زنی در اراضی ملی بوده است تا مردم بدانند کدام اراضی مربوط به دولت است. 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.