تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
کد خبر : 28511

راه اندازی سیستم تماس گیر صوتی خودکار

راه اندازی سیستم تماس گیر صوتی خودکار

مدیر دفتر وصول مطالبات شرکت توزیع برق استان اصفهان خبر داد:راه اندازی سیستم تماس گیر صوتی خودکار به گزارش دنیای اسرار:مدیر دفتر وصول مطالبات شرکت توزیع برق استان اصفهان از راه اندازی سیستم تماسگیر صوتی به مشترکین بدهکار خبر داد. مهدی مددی گفت: در راستای استفاده از کلیه زیرساختهای موجود در شرکت، سیستم تماس گیر

Print Friendly, PDF & Email

مدیر دفتر وصول مطالبات شرکت توزیع برق استان اصفهان خبر داد:
راه اندازی سیستم تماس گیر صوتی خودکار

به گزارش دنیای اسرار:مدیر دفتر وصول مطالبات شرکت توزیع برق استان اصفهان از راه اندازی سیستم تماسگیر صوتی به مشترکین بدهکار خبر داد.

مهدی مددی گفت: در راستای استفاده از کلیه زیرساختهای موجود در شرکت، سیستم تماس گیر خودکار به مشترکین بدهکار ، مراحل تست خود را سپری و به مرحله بهره برداری رسید.

وی افزود: در این طرح تماس با مشترکین بدهکار از سرشماره۰۳۱۳۷۱۲۱۰۰۰ و فقط با مشترکین عادی و در پایان مهلت اعتبار هر ۶ سیکل صورت میگیرد. وی درخصوص زمان این تماس ها گفت: تماس ها ۲۴ ساعت پس از اتمام مهلت پرداخت از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۲۱ شروع میشود و تا یک روز قبل از ورود مشترکین به سیکل بدهکاران پایان می یابد.

مددی مزیت دیگر این طرح را امکان صحت سنجی شماره همراه و ثبت شماره همراه جدید (بروزرسانی شماره همراه) دانست و گفت : با توجه به ظرفیت موجود در هر روز با حدود ۳۰۰۰ مشترک بدهکار در کل استان تماس گرفته می شود که در مجموع در ۵ روز با ۱۵۰۰۰ مشترک تماس برقرار می گردد. تماسها با مشترکین مهلت گذشته اعم از دارای بدهی قبلی یا فاقد بدهی قبلی صورت می گیرد.

مدیر دفتر وصول مطالبات شرکت توزیع برق استان اصفهان درخصوص اولویت تماس ها نیز توضیح داد: در هر شهرستان به نسبت تعداد مشترک بدهکار مهلت گذشته و با اولویت بالاترین بدهی تماس حاصل می گردد. تقسیم بندی تعداد تماس های هر شهرستان در هر روز به نسبت تعداد کل بدهکاران مهلت گذشته آن شهرستان به کل بدهکاران مهلت گذشته استان می باشد و هرروز لیست بدهکاران مهلت گذشته بروزرسانی گردیده و مشترکین دارای وصولی از لیست تماس حذف می گردند.

مددی اظهار داشت : درپایان ۲۴ سیکل اجرای طرح، بازخورد تماس گیر و تاثیر آن در وصول مطالبات بررسی و به شهرستانها اعلام خواهد شد و نتیجه تماسها در فرم “تاریخچه وصول مطالبات” در زیر سیستم وصول مطالبات و گزارش شماره ۵۰۶۱ ایجاد و در دسترس شهرستانها قرار می گیرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.