تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
کد خبر : 28640

فرماندار اصفهان: ما باید به نقش مؤثر بانوان در تعالی جامعه توجه ویژه ای داشته باشیم

فرماندار اصفهان: ما باید به نقش مؤثر بانوان در تعالی جامعه توجه ویژه ای داشته باشیم

به گزارش دنیای اسرار: محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشستی با جمعی از بانوان فعال و توانمند در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی، هنری، ورزشی و کارآفرینی، با اشاره به اهمیت تعامل و ارتباط بانوان فعال و توانمند در عرصه های مختلف با یکدیگر، تأکید کرد: ما باید به نقش مؤثر بانوان در تعالی

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار: محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشستی با جمعی از بانوان فعال و توانمند در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی، هنری، ورزشی و کارآفرینی، با اشاره به اهمیت تعامل و ارتباط بانوان فعال و توانمند در عرصه های مختلف با یکدیگر، تأکید کرد: ما باید به نقش مؤثر بانوان در تعالی جامعه توجه ویژه ای داشته باشیم، چراکه تعالی یک جامعه بدون تعالی بانوان امکان پذیر نخواهد بود.

فرماندار اصفهان افزود: نامگذاری سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) با عنوان روز زن به دلیل الگو بودن شخصیت والای ایشان برای همگان بالاخص بانوان بوده است.

احمدی تصریح کرد: ما باید با دقت  ظرفیت خوب بانوان را شناسایی کرده و از این ظرفیت خوب مردمی در راستای تعالی جامعه و پیشرفت شهرستان استفاده کنیم.

وی با اشاره به اهمیت توجه به عرصه هنر به عنوان یکی از فعالیت ها و توانمندی های برجسته بانوان، اظهار داشت: اصفهان به عنوان مهد هنر است که در زمینه فعالیت های هنری بالاخص تولیدات هنری بانوان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه شهیدپروری به عنوان یکی از ویژگی های اصفهان است، افزود: بانوان باید ارزش های موجود دوران دفاع مقدس در اصفهان را در عرصه های مختلف استفاده کرده و آنها را نشر دهند.

احمدی تأکید کرد: ما باید در راستای رفع مسائل و چالش های بانوان فعال و توانمند، بهره گیری از ظرفیت خوب آنان در عرصه های مختلف و ارائه راهکارهای پیشنهادی استفاده کنیم و بستر لازم را برای تعامل و ارتباط بیشتر بانوان فعال و توانمند با یکدیگر در اقصی نقاط شهرستان فراهم سازیم.

گفتنی است در پایان این نشست، با حضور فرماندار اصفهان از جمعی از بانوان فعال و توانمند در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی، هنری و کارآفرینی با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.