تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
کد خبر : 28730

آغاز بهره برداری ۱۴پروژه گازرسانی دراستان اصفهان

آغاز بهره برداری ۱۴پروژه گازرسانی دراستان اصفهان

در چهل و سه سالگی انقلاب؛ آغاز بهره برداری ۱۴پروژه گازرسانی دراستان اصفهان ۱۴ طرح گازرسانی با هزینه ای بالغ بر۶۲۲ میلیارد و ۷۶۵ میلیون ریال در دهه فجرسال جاری افتتاح و تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید و عملیات اجرایی دو طرح نیز آغاز می گردد. به گزارش دنیای اسرار، سید

Print Friendly, PDF & Email

در چهل و سه سالگی انقلاب؛

آغاز بهره برداری ۱۴پروژه گازرسانی دراستان اصفهان

۱۴ طرح گازرسانی با هزینه ای بالغ بر۶۲۲ میلیارد و ۷۶۵ میلیون ریال در دهه فجرسال جاری افتتاح و تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید و عملیات اجرایی دو طرح نیز آغاز می گردد.

به گزارش دنیای اسرار، سید مصطفی علوی، از بهره برداری ۷ طرح بزرگ گازرسانی به صنایع استان اصفهان، در دهه فجر سال ۱۴۰۰خبرداد و افزود: این طرح ها شامل؛گازرسانی به شرکت فولاد آپادانا در شهرستان شهرضا، نصب و راه اندازی سیستم مانیتورینگ ۴۵ ایستگاه CGS/TBS و عمده در اصفهان، گازرسانی به ۱۲۰ گلخانه ی روستای مبارکه، گازرسانی به ۹ گلخانه در شهرقلعه سرخ فلاورجان، بهره برداری از خط تغذیه گلخانه ی هاشم در شهر علویجه، گازرسانی به مجموعه مرغداری های شهر کمشچه و بهره برداری از خط تغذیه شهرک صنعتی ورزنه می باشند.

وی، با اشاره به اینکه دوطرح گازرسانی در شهرضا اعم از واحدهای تولیدی منطقه چغاد و شبکه گذاری شهرک صنعتی جمبزه و همچنین نصب و راه اندازی کنتورهای آلتراسونیک ایستگاه فوق عمده استان تا پایان سالجاری به بهره برداری خواهد رسید، تصریح کرد: در این طرح های صنعتی، واحدهای تولیدی زیادی از جمله؛ مرغداری ها، گلخانه ها، دامداری ها و…در سطح استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با اعلام اینکه، روستای خان سنجد از توابع شهرستان اصفهان و روستای لشکر کوه از توابع شهرستان اردستان نیز در دهه فجر امسال گاز دار خواهند شد، گفت: برای گازرسانی به این روستاها بالغ بر ۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

مهندس علوی، بهره برداری از ساختمان پست امداد شهرک شهید کشوری با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال و  گازرسانی به فاز دوم شهرک علامه امینی هرند را از دیگر پروژه های آماده افتتاح در ایام دهه فجرسالجاری عنوان کرد و اظهار داشت: به لطف خداوند متعال وتلاش کارکنان این شرکت، بار دیگر شاهد دستاوردهای جدید و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی ایران و تحول در شهرها و روستاهای محروم خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، همچنین به آغاز عملیات اجرایی خط ۱۶ اینچ ایستگاه صنعتی  شهر بادرود نطنز، اشاره کرد و گفت: در این پروژه حدود ۹کیلومتر خط تغذیه ۱۶ اینچ، یک ایستگاه TBS به ظرفیت ۱۰ هزار متر مکعب  و یک ایستگاهCPS  جهت گازرسانی به شهرک صنعتی بادرود همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب کلنگ زنی خواهد شد.

وی، همچنین در خصوص عملیات اجرایی خط ۶اینچ کارخانه کاشی سالار نایین، دیگر پروژه ی دهه فجر امسال، افزود: برای این پروژه نیز حدود ۲۰ متر شبکه توزیع و یک ایستگاه TBS با ظرفیت ۲هزار و ۵۰۰ متر مکعب احداث خواهد شد.

مهندس علوی، با  اشاره به توزیع  سالانه حدود ۲۲میلیارد متر مکعب گاز طبیعی درسطح استان و بهره مندی ۹۹٫۵ درصد جمعیت استان اصفهان از نعمت گاز طبیعی خاطر نشان ساخت: تمام رسالت و تلاش کارکنان این شرکت بهره مندی ۱۰۰ درصدی جمعیت استان در هرسه بخش خانگی، صنعتی و عمومی است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.