تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
کد خبر : 28816

طرح ویژه مقابله با اراذل او اوباش در دستور کار ویژه پلیس اصفهان

طرح ویژه مقابله با اراذل او اوباش در دستور کار ویژه پلیس اصفهان

به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی استان اجرای طرح ویژه مقابله با افراد شرور و ارازل و اوباش را در اولویت طرح های این فرماندهی در روزهای پایانی سال عنوان کرد و گفت: در این طرح شناسایی و دستگیری حاملان سلاح سرد و گرم نیز به طور ویزه دنبال می شود.سردار محمدرضا میرحیدری” در گفت

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی استان اجرای طرح ویژه مقابله با افراد شرور و ارازل و اوباش را در اولویت طرح های این فرماندهی در روزهای پایانی سال عنوان کرد و گفت: در این طرح شناسایی و دستگیری حاملان سلاح سرد و گرم نیز به طور ویزه دنبال می شود.
سردار محمدرضا میرحیدری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اولویت اول در اجرای طرح های پایانی سال این فرماندهی را برخورد مقتدرانه با افراد شرور و اراذل و اوباشی که در جامعه نا امنی ایجاد می کنند عنوان کرد و گفت: ماموران پلیس با اراده ای آهنین و ایمانی قوی در صحنه حاضر هستند و اجازه عرض اندام به افراد شرور و نا امن کنندگان جامعه را نخواهند داد.
وی افزود: ماموران انتظامی استان اصفهان در مقابل هرکسی که بخواهد باعث نا امنی و اختلال در زندگی مردم شود مقتدارانه ایستاده و هماهنگی هایی خوبی نیز در این زمینه با دستگاه قضائی استان صورت گرفته و آنها هم مصمم به برخورد شدید و قاطع با نا امن کنندگان جامعه هستند.
سردار میرحیدری با هشدار به مجرمان و قانون شکنان و کسانی که با استفاده از سلاح سرد قدرت نمایی کرده و جامعه را نا امن می کنند گفت: این افراد مطمئن باشند که در کمترین زمان ممکن سایه پلیس را بر سر خود احساس خواهند کرد و با برخورد سخت دستگاه قضائی به سزای اعمال مجرمانه خود می رسند.
وی با تاکید بر اینکه هرگونه تمرد از دستور ماموران پلیس جرم است تصریح کرد: به این گونه افراد هشدار می دهم که بدانند زمانی که ماموران پلیس برای دستگیری آنان اقدام می کنند اگر از دستور ماموران  تمرد کنند  قطعاً این گونه اقدام پرونده آنها را سنگین تر کرده و با برخوردهای سخت دستگاه قضائی مواجه خواهند شد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت:  پلیس انقلابی و ولایی ایران در مقابل مردم خاضع و خاشع اما در برابر مجرمان و قانونشکنان مقتدر است و هرگز اجازه  نخواهد داد چنین افرادی در جامعه عرض اندام کنند.
سردار میرحیدری با قدردانی از همکاری و همراهی همیشگی اقشار مختلف مردم در اجرای بهتر و مطلوب تر طرح های نظم و امنیت پلیس گفت: بار دیگر از شهروندان می خواهم که هرگونه موارد مشکوک و تحرکات مجرمان و افراد سابقه دار و شرور را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی و با این گونه افراد برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.