تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
کد خبر : 28821

افزایش ۲۵ درصدی کشف مشروبات الکلی در استان

افزایش ۲۵ درصدی کشف مشروبات الکلی در استان

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با توجه به اینکه تولیدات مشروبات الکلی آثار زیان‌ باری برای سلامتی مردم دارد، گفت: کشف مشروبات الکلی در استان ۲۵ درصد افزایش یافته است. به گزارش دنیای اسرار:سردار محمدرضا میرحیدریدرنشست خبری بااصحاب رسانه با بیان اینکه در ۱۰ ماهه سال جاری کشفیات مواد مخدر در استان اصفهان ۱۲ درصد

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با توجه به اینکه تولیدات مشروبات الکلی آثار زیان‌ باری برای سلامتی مردم دارد، گفت: کشف مشروبات الکلی در استان ۲۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش دنیای اسرار:سردار محمدرضا میرحیدریدرنشست خبری بااصحاب رسانه با بیان اینکه در ۱۰ ماهه سال جاری کشفیات مواد مخدر در استان اصفهان ۱۲ درصد کاهش یافته است، اظهار داشت: میزان موادی که در این مدت کشف شده بالغ بر ۴۰ تن و ۷۶۱ کیلو گرم بوده که به تفکیک حدود ۳۲ تن تریاک، ۱ تن مرفین، ۲۴۳ کیلو هروئین، ۵ تن حشیش و سایر مواد مخدر بوده است.

وی در ادامه با اشاره به ایام پایانی سال در شهرهای هدف برخورد قاطع با خرده فروشان در صدر برنامه‌ها قرار دارد و دستگیری آنها در دستور کار است، افزود: دستگیری معتادان ۴۶ درصد و برخورد با خرده فروشان ۱۱ درصد افزایش یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: جرایم خشن در استان در ۱۰ ماهه امسال ۴۲ درصد کاهش یافته است. با کاهش ۷ درصدی قتل در استان نسبت به سال گذشته و آمار قتل‌ها در این مدت کاهش یافته و دو رقمی شده و ۹۸ درصد نیز کشفیات در این حوزه افزایش یافته است.

سردار میرحیدری با اشاره به بهبود شرایط استان درچهارشنبه پایانی سال که باعث نگرانی می‌شود، برخورد با قاچاق، خرید و فروش و توزیع مواد محترقه را تشدید خواهیم کرد، اضافه کرد: هر ساله شاهد قربانی شدن اطفال و نوجوانان هستیم و لازم است خانواده‌ها نیز از فرزندان خود مراقبت کنند.‌

وی تصریح کرد: با دستگیری قاچاقچیان کالا در ۱۰ ماهه امسال ۳۲ درصد افزایش یافته است و شمار پرونده‌های تشکیل شده امسال در حوزه قاچاق کالا رشد ۴۵ درصدی داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با توجه به اینکه تاکید ما شناسایی و برخورد با قاچاقچیان کالا بالای ۵۰۰ میلیون تومان ۷۹ درصد و بالای ۱۰۰ میلیون ۴۷ درصد در سال جاری افزایش یافته است، ابزار داشت: انتظار داریم شهروندان در صورت آگاهی از وجود انبارهای احتکار و قاچاق در محلات و حاشیه‌های شهر را به شماره ۲۱۸۲۴۸۰ ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان اطلاع دهند.

وی با اشاره به برخورد با خودروهای شوتی طرح پایش مشترک پلیس امنیت، پلیس راه و راهور استان در دست اجرا داریم، خاطر نشان کرد: شوتی‌ها که به قاچاق در محورهای مواصلاتی استان مبادرت می‌کنند، شناسایی و با آنان قاطع برخورد کرده و اعمال جرایم سنگین و توقیف بلند مدت وسایل نقلیه آنان می‌شود.

سردار حیدری با بیان اینکه آمار سرقت از اماکن همچنان بالاست، گفت: انتظار می‌رود در این زمینه باید ساماندهی ضایعات و خریداران که تقاضا برای فروش این ضایعات را دارند افزایش و کنترل کرد و از سوی دیگر شهرداری و نظام مهندسی نیز باید به بهبود شرایط و ضوابط برای ساختمان‌های در حال احداث تمهیداتی بیاندیشند که مصالح ساختمانی در دسترس سارقان قرار نگیرد.

خبرنگار: مهتاب خیری

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.