تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
کد خبر : 28844

افتتاح ۴ طرح آبرسانی روستایی در شهرستان های فریدن و فریدونشهر

افتتاح ۴ طرح آبرسانی روستایی در شهرستان های فریدن و فریدونشهر

در نهمین روز از دهه مبارک فجر صورت گرفت؛ افتتاح ۴ طرح آبرسانی روستایی در شهرستان های فریدن و فریدونشهر به گزارش دنیای اسرار:در نهمین روز از دهه مبارک فجر بهره برداری از ۴ طرح آبرسانی روستایی در شهرستان های فریدن و فریدونشهر آغاز شد. این طرح ها را شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان

Print Friendly, PDF & Email

در نهمین روز از دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

افتتاح ۴ طرح آبرسانی روستایی در شهرستان های فریدن و فریدونشهر

به گزارش دنیای اسرار:در نهمین روز از دهه مبارک فجر بهره برداری از ۴ طرح آبرسانی روستایی در شهرستان های فریدن و فریدونشهر آغاز شد.

این طرح ها را شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با هدف تامین آب شرب بهداشتی و پایدار روستاهای قفر، نماگرد، قودجانک، دره بید، سفتجان، بادجان، ازونبلاغ، حصور و گنجه در شهرستان فریدن و روستای خویگان علیا در شهرستان فریدونشهر با صرف هزینه ای بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال به اجرا درآورده است.

طرح آبرسانی به روستای قفر شامل ۴۲۰۰ متر لوله گذاری از جنس پلی اتیلن با قطرهای ۱۱۰، ۱۵۰ و ۱۶۰ میلیمتر و احداث ایستگاه پمپاژ آب با ظرفیت حداکثر ۱۲ لیتر در ثانیه با هزینه ۴۰ میلیارد ریال، طرح آبرسانی به روستای نماگرد شامل اجرای یکهزار متر لوله پلی اتیلن با قطر ۶۳ میلیمتر با هزینه ۳ میلیارد ریال و اصلاح و بازسازی ۱۰ هزار متر از شبکه آبرسانی روستاهای قودجانک، دره بید، سفتجان، بادجان، ازونبلاغ، حصور و گنجه با هزینه ۲۷ میلیارد ریال، طرح هایی بود که روزچهارشنبه ۲۰ بهمن ماه جاری با حضور جمعی از مقامات شهرستان فریدن به بهره برداری رسید.

در همین روز همچنین بهره برداری از مخزن ۳۰۰ متر مکعبی روستای خویگان علیا در شهرستان فریدونشهر آغاز شد. با بهره برداری از این مخزن که ۱۰ میلیارد ریال هزینه در بر داشته است آب شرب سالم و پایدار ۳۸۹ خانوار روستای خویگان علیا با جمعیت ۱۵۵۶ نفر از محل چاه جدید تامین شد.

در آیین افتتاح این طرح ها، ناصر اکبری معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای استان اصفهان، رضا صفری فرماندار فریدونشهر، عزیزالله عباسی فرماندار فریدن و جمعی از مردم و مسئولان اجرایی، قضایی، نظامی و انتظامی هر دو شهرستان حضور داشتند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.