تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
کد خبر : 28869

کلاهبرداری میلیاردی با وعده فروش وام

کلاهبرداری میلیاردی با وعده فروش وام

به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری فردی که با وعده فروش وام در فضای مجازی ۲میلیارد وهفتصد میلیون ریال از شهروند خمینی شهری کلاهبرداری کرده بود، خبر داد. سرهنگ”غلامرضا براتی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام جزئیات بیشتر این خبر گفت: در پی شکایت یکی از

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری فردی که با وعده فروش وام در فضای مجازی ۲میلیارد وهفتصد میلیون ریال از شهروند خمینی شهری کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
 
سرهنگ”غلامرضا براتی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام جزئیات بیشتر این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در فضای مجازی اینستاگرام او را فریب داده و مبلغ ۲میلیارد وهفتصد میلیون ریال از او کلاهبرداری کرده، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت .
وی افزود:شاکی مدعی بود در یکی ازسایتهای تبلیغاتی با یک آگهی در زمینه فروش ” وام کلان بانکی” مواجه شده و با فرد فروشنده تماس برقرار می کند که از او مبلغ ۴میلیارد ریال جهت مقدمات درخواست وام وغیره تقاضا می کند .
سرهنگ “براتی” ادامه داد:فردشاکی نیز فریب خورده و مبلغ درخواستی را علیرغم هشدار پلیس درخصوص سایتهای تبلیغی و عدم واریز وجه تا قبل از خدمات بدون دریافت هیچ گونه مدرک و نشانی طی چند مرحله مبلغ ۲میلیارد وهفتصد میلیون ریال به حساب آن فرد شیاد واریز می کند که در آخر متوجه می شود که از وی سوء استفاده کرده وجوابگوی وی نسیت.
این مقام انتظامی بیان داشت : ماموران پلیس فتا با بررسی های تخصصی واقدامات پلیسی در فضای مجازی متهم را در یکی از استان های همجوار شناسایی ونسبت به دستگیری متهم اقدام نمودند

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.