نشست هماهنگی مناسب سازی استان اصفهان با حضور معاون عمرانی استانداری، مدیر کل بهزیستی استان اصفهان، نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و نماینده موسسه فرصت برابر آریا برگزار شد.

به گزارش دنیای اسرار:، در این نشست که با حضور مدیران  دستگاه‌های اجرایی استان و سازمان‌های مردم نهاد تشکیل شد، معاون عمرانی استانداری اصفهان گفت: با وجود قانون و آیین نامه‌های اجرایی؛ کوتاهی و کم کاری معنا و مفهومی نداشته و دستگاه‌های اجرایی باید تمام توان خود را در اجرایی کردن قوانین و مقررات مورد نیاز جهت سهولت دسترس پذیری جانبازان و معلولین  افراد کم توان معطوف نمایند.

مهران زینلیان افزود: اداره کل بهزیستی نیز موظف است به عنوان دبیر ستاد ضمن نظارت و رصد تا حصول نتیجه، نسبت به گزارش کوتاهی و کم‌کاری دستگاه‌های اجرایی جهت پیگیری اقدام نماید.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با مرور مصوبات جلسات قبل بر تعیین تکلیف سامانه حمل و نقل ویژه معلولان  تا پایان سال جاری، تاکید کرد.

ولی‌اله نصر، همچنین با بیان اینکه سرعت عمل بخشیدن به توزیع کارت تردد معلولین، وظیفه دستگاه‌های مرتبط است، اظهار کرد: در این راستا باید مشکلات پیش روی این طرح حل نموده و بستر حضور این افراد را در جامعه فراهم کنیم.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرصت برابر آریا سپاهان اصفهان اولین موسسه تخصصی فعال درحوزه مناسب سازی برای معلولان در کشور است که تاکنون گام‌های موثری در راستای مناسب‌سازی اماکن و معابر برداشته است.