تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴
کد خبر : 29058

۶ بانوی مربی قرآن اصفهانی در سطح ملی تقدیر شدند

۶ بانوی مربی قرآن اصفهانی در سطح ملی تقدیر شدند

در قالب طرح ملی تجلیل از ۱۱۴ مربی حفظ قرآن کریم؛ ۶ بانوی مربی قرآن اصفهانی در سطح ملی تقدیر شدند رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: ۶ بانوی مربی قرآن اصفهانی در قالب طرح ملی تجلیل از ۱۱۴ مربی حفظ قرآن کریم، در سطح ملی تقدیر شدند. به گزارش

Print Friendly, PDF & Email

در قالب طرح ملی تجلیل از ۱۱۴ مربی حفظ قرآن کریم؛

۶ بانوی مربی قرآن اصفهانی در سطح ملی تقدیر شدند

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: ۶ بانوی مربی قرآن اصفهانی در قالب طرح ملی تجلیل از ۱۱۴ مربی حفظ قرآن کریم، در سطح ملی تقدیر شدند.

به گزارش دنیای اسرار۹،‌ حمید بخشی در خصوص طرح تجلیل از ۱۱۴ مربی حفظ قرآن کریم اظهار داشت: این طرح قرار بود به صورت کشوری در مسابقات بین المللی سازمان قرآن انجام شود.

وی افزود: برای این امر اداره کل ارشاد، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل آموزش و پرورش، اتحادیه موسسات قرآنی، اداره کل امور قرآنی سازمان اوقاف و مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در قالب شورایی روند ارزیابی عملکرد مربیان را در هر استان بررسی و افراد واجد شرایط را به سازمان اوقاف و امور خیریه معرفی کردند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه از استان اصفهان ۸۹ فرم از مربیان فعال ارسال شد، ادامه داد: در بررسی‌های صورت گرفته ۱۲ نفر حائز رتبه شده و به سازمان اوقاف معرفی شدند.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۶ نفر شامل خانم‌ها فریده عصاری از خوانسار، زهره کمالی از برخوار، نرگس آقایی و لیلا السادات بنی هاشمی از خمینی‌شهر، زهره قلع ریز از اصفهان و فاطمه میرزایی از کاشان به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

بخشی با بیان اینکه برای هر یک از این مربیان هزینه‌ای به عنوان هدیه از سوی سازمان اوقاف پرداخت خواهد شد، گفت: لوح تقدیر این مربیان برتر کشوری نیز همزمان با میلاد حضرت امام حسن (ع) در یکی از محافل انس با قرآن به آنها هدیه خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.