تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
کد خبر : 29073

ظرفیت‌های رسانه برای تحقق امیدآفرینی استفاده شود

ظرفیت‌های رسانه برای تحقق امیدآفرینی استفاده شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان: ظرفیت‌های رسانه برای تحقق امیدآفرینی استفاده شود رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همه گروه‌های جامعه و مسئولان باید در فضایی همدلانه رویکرد خود را بر تحقق امیدآفرینی قرار دهند و از ظرفیت‌های رسانه در این راستا، به خصوص برای جوانان غافل نشوند. به گزارش  دنیای اسرار، محمد نورصالحی در

Print Friendly, PDF & Email

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

ظرفیت‌های رسانه برای تحقق امیدآفرینی استفاده شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همه گروه‌های جامعه و مسئولان باید در فضایی همدلانه رویکرد خود را بر تحقق امیدآفرینی قرار دهند و از ظرفیت‌های رسانه در این راستا، به خصوص برای جوانان غافل نشوند.

به گزارش  دنیای اسرار، محمد نورصالحی در نطق پیش از دستور سی و هفتمین جلسه علنی شورای شهر به محکوم کردن حادثه خون‌بار حرم مطهر رضوی پرداخت و شهادت دو طلبه جهادی را تسلیت گفت.

وی با گرامیداشت واقعه تاریخی پنجم رمضان اصفهان گفت: مردم انقلابی اصفهان با تبعیت از فرامین رهبر کبیر انقلاب و روحانیت شهر مبارزات انقلابی خود را در ابتدای ماه رمضان شدت بخشیدند و امام خمینی (ره) در پیام خود به این حرکت مردم پرداختند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به لزوم حفظ وحدت و تقویت روحیه امید بین آحاد ملت که در سخنان نوروزی رهبر معظم انقلاب به آن تأکید شد، افزود: نباید فضایی ایجاد شود که با کوبیدن بر طبل مشکلات کشور سلامت و امنیت روانی جامعه به مخاطره بیفند.

وی ادامه داد: یکی از زمینه‌های اصلی پیشرفت امیدآفرینی است و یکی از حربه‌های دشمن ایجاد ناامیدی به ویژه بین نسل جوان و پویا است. روحیه امید برآمده از اعتقاد به مهدویت است و حماسه تاریخی ۵ رمضان یکی از ثمره‌های شیرین آن است.

نورصالحی گفت: همه گروه‌های جامعه و مسئولان باید در فضایی همدلانه رویکرد خود را بر تحقق این مهم قرار دهند و از ظرفیت‌های رسانه برای امیدآفرینی به خصوص به جوانان غافل نشوند.

وی با بیان اینکه یکی از راهبردهای اصلی در تحقق شعار سال تحقق امید و انگیزه است، گفت: عدم تعهد مدیران و مسئولان به وعده‌هایی که به مردم می‌دهند یکی از علل کاهش انگیزه مردم است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:شورای اسلامی شهر اصفهان در نخستین جلسه هم اندیشی به منظور بررسی ارائه راهکارهای تحقق شعار سال با حضور روسای دانشگاه‌ها و حوزه دانش بنیان، به بررسی ظرفیت بهره برداری بهینه از زیرساخت‌های علم و فناوری پرداخت. ظرفیت مدیریت شهری برای استفاده از شرکت‌های دانش بنیان و تبدیل اصفهان به قطب صنایع و تولیدات دانش بنیان و استفاده از ظرفیت این حوزه برای حل مشکلات شهر مانند آلایندگی‌ها بررسی شد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های بافت تاریخی برای توسعه فعالیت‌های دانش بنیان در این جلسه مطرح شد و تفاهم‌نامه سه جانبه‌ای نیز میان مدیریت شهری و شهرک علمی و تحقیقاتی امضا شد.

نورصالحی خاطرنشان کرد: در پنجم فروردین شاهد جاری شدن آب در زاینده رود بودیم، این موضوع انعکاس رسانه‌ای یافت، درخواست ما این است که بسته شدن آب بعد از ۱۰ روز هم، مانند جاری شدن آب در رسانه‌‌ها انعکاس پیدا کند.

وی بر توجه به آنچه که مورد درخواست شهر اصفهان و حقابه‌داران زاینده‌رود است باید تأکید شود، گفت: امیدواریم در سال جاری با تلاش‌های استانی و ملی، نیازهای شهر اصفهان و حقابه محیط زیست این شهر نیز در تصمیمات مدنظر قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در ۴۱ سال گذشته توجه به ساخت و سازهای پس از بحران و روستایی برعهده این نهاد بوده و امیدواریم در راستای انجام وظایف خود موفق باشند.

وی بیان کرد: در قالب طرح شفافیت، از جلسه گذشته آراء اعضای شورای شهر به طرح‌ها و لوایح به صورت برخط مشخص شده است و این موضوع ادامه خواهد داشت. امیدواریم سایر بندهای این طرح نیز به خوبی به اجرا درآید.

نورصالحی همچنین یاد و خاطره شهیدان صیاد شیرازی و آوینی را گرامی‌ داشت.

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.